شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
کد خبر : 9739

بورس یکدست قرمز / افت 13 هزار واحدی شاخص کل در 15 دقیقه

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه در کلیت بازار و از جمله سهم‌های ارز محور یک درصد ریزش کرد و به یک میلیون 250 هزار واحد رسید. با شروع معاملات امروز بازار سهام نماد خودرو روند خوبی داشت و تقاضا در این نماد بیشتر

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه در کلیت بازار و از جمله سهم‌های ارز محور یک درصد ریزش کرد و به یک میلیون 250 هزار واحد رسید.

با شروع معاملات امروز بازار سهام نماد خودرو روند خوبی داشت و تقاضا در این نماد بیشتر از عرضه بود اما با ادامه روند معاملات عرضه در این نمادها نیز بیشتر شد و روند این نمادها نیز نزولی شد.

نمادهای ارز محوز مانند شتران، فملی، فولاد، کگل و … روندی منفی داشتند و شاخص کل متاثر از معاملات منفی همین نمادها نزولی شد.

به نظر می‌رسد جو هیجانی باعث روند نزولی بازار سهام شده باشد زیرا با شروع معاملات امروز بازار سهام تقاضا با ادامه روند معاملات به عرضه تبدیل شد،

همچنین به نظر کارشناسان روند بازار سهام با قطعی شدن پیروزی بایدن متعادل خواهد شد و بعد با افزایش تقاضا روند صعودی بازار سهام آغاز می‌شود اما فعلا باید منتظر متعادل شدن نمادهای ارز محور بود.

نمادهای فملی، خودرو و وبملت بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل بازار سهام را داشتند.

نمادهای خودرویی و بانکی مورد توجه بازار سهام هستند اما امروز روند بازار سهام این نمادها را تیز منفی کرد.

اما به نظر می‌رسد ریزش شاخص کل بازار سهام زیاد نخواهد بود و در همین محدودی 15 هزار واحد تتا  10 هزار واحد نوسان خواهد کرد.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − پنج =

پراپ تریدینگ

کمان