صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر : 50132

یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس:

بورس کف های قبلی را نمی بیند

بورس کف های قبلی را نمی بیند
ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه با ابراز امیدواری نسبت به آینده بورس، گفت: بورس کف های قبلی را نمی بیند و نباید منتظر بازگشت خودرو به سطح 160 تومانی باشیم.

ایمان رئیسی در گفت‌وگو با شهر بورس، با بیان اینکه بورس کف های قبلی را نمی بیند، درباره وضعیت بازار سرمایه اظهار داشت: در روند صعودی بازار تمامی سهام به یک اندازه سود نمی‌کنند. علت این موضوع، خرید و فروش بی دلیلی است که از ترس و طمع برخی از سهامداران نشات می‌گیرد. اغلب سهامداران تنها استراتژی که بلد هستند، استراتژی قرار گرفتن در صف فروش است.


بیشتر بخوانید: احتمال رشد شاخص کل تا یک میلیون و 800 هزار واحد


وی افزود: بورس کف های قبلی را نمی بیند و نباید منتظر بازگشت خودرو به سطح 160 تومانی باشیم. توجه به اخبار برجامی، نماد خودرو طی یک ماه گذشته با نوساناتی مواجه شده که باید از نوسان ایجاد شده در این بین استفاده کرد. در این شرایط، اگر سهام شرکت‌های خودرویی به بخش خصوصی واگذار نشود، من خرید سهام خودرویی را توصیه می‌کنم.

بورس کف های قبلی را نمی بیند

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره رشد نمادهای خودرویی‌ها در روزهای گذشته، خاطرنشان کرد؛ خودوریی‌ها پس از برجام، به خصوصی‌سازی و عرضه محصولات‌شان در بورس کالا گره خورده‌اند. اگر این موضوع محقق شود، سهامداران خودوریی سود خوبی به دست خواهند آورد.

رئیسی در پاسخ به این سوال که «در ماه‌های آینده کدام گروه‌ها می‌توانند رشد مناسبی را تجربه کنند؟»، گفت: نمادهای گروه‌ پتروشیمی و فلزات تا پایان فصل مجامع ریسک چندانی ندارد و گزینه مناسبی برای خرید سهام به حساب می‌آیند.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان