تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۰۰
کد خبر : 127661

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

بورس هفته سوم اردیبهشت 1403 چه می شود؟

بورس هفته سوم اردیبهشت 1403 چه می شود؟
هشت کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه با توجه به وضعیت کنونی بازار، روند معاملات بورس در هفته سوم اردیبهشت 1403 را پیش بینی کردند.

به گزارش شهر بورس، در هفته گذشته بازار سرمایه روزهای متعادلی را پشت سر گذاشت. حال برای سهامداران این سؤال پیش آمده بورس هفته سوم اردیبهشت 1403 چه می شود؟

در این راستا، شهر بورس به سراغ هفت کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه رفته و نظرات آنها را پیرامون وضعیت بورس در هفته سوم اردیبهشت 1403 پیگیر شده است.

پیام الیاس کردی، مجتبی دیبا، سینا رهبر شهلان، مهرناز سلطانی، پیمان شوریابی، فرهاد محنایی و سیاوش وکیلی؛ هفت کارشناسی هستند که به سؤال خبرنگار شهر بورس در مورد اینکه « بورس هفته سوم اردیبهشت 1403 چه می شود؟ »، پاسخ داده‌اند.

*یادآور می‌‎شود؛ اسامی کارشناسان به ترتیب حروف الفبا ذکر شده است.

پیام الیاس کردی

با توجه به افزایش انواع نرخ بهره، توقف روند صعودی دلار نیمایی و ابهامات در قضیه مالیاتی؛ به نظر می‌رسد هفته‌‎ای کم حجم و متعادل را خواهیم داشت.

نبود نقدینگی در بازار باعث شده که گروه خاصی نتواند لیدری بازار را برعهده بگیرد و باید منتظر بازاری سرد و آرام باشیم.

مجتبی دیبا

اگر بازار در روز یکشنبه توان ایجاد حمایت در محدوده دو میلیون و 260 هزار واحد را نداشته باشد، در ادامه هفته، اصلاحی نرم با حالت تعادلی به سمت محدوده دو میلیون و 200 هزار واحد را تجربه خواهیم کرد که می‌تواند محدوده مهم تصمیم‌گیری بازار باشد.

سینا رهبر شهلان

با توجه به آرامش نسبی در تحولات منطقه‌ای، هفته آینده در شاخص کل روندی خنثی را شاهد خواهیم بود. گروه خودرو و تک سهام صنعت فلزات، کانی غیر فلزی، پیمانکاری و شوینده می‌توانند روند متفاوتی نسبت به شاخص کل را درپیش بگیرند.

انتشار گزارش‌های ۱۲ ماهه می‌تواند به روند گرفتن سهام متوسط  و کوچک کمک کند.

مهرناز سلطانی

برای هفته آینده و‌ مدت زمان کوتاه‌تر، انتظار جهش قیمتی از سهام نداشته و‌ در شروع هفته بازار با روند متعادل و با ارزش معاملات کم پیش می‌رود.

انتظار داریم هرچه به روزهای پایانی هفته نزدیک شویم وضعیت مطلوب تری خصوصا در تک سهم‌ها را شاهد باشیم.

پیمان شوریابی

به نظر می‌رسد با افزایش آرام و خزنده نرخ دلار نیمایی، شاهد افزایش تقاضا برای شرکت‌های صادراتی باشیم. در کنار این روند، نوسانات سهم‌های کوچک نیز افزایش خواهد یافت.

فرهاد محنایی

در بررسی چارتی بازار روند خنثی فعلی بخشی از اصلاح یک روند صعودی است و کاتالیزور شروع حرکت بعدی می‌تواند رشد محسوس دلار نیما و نتیجه جلسه هفته آینده مجلس برای لغو بند ۳ تبصره ۶ موضوع معافیت مالیاتی باشد.

باید برای تایید شروع حرکت، بالا رفتن ارزش معاملات خرد به بالای ۵ همت را رصد کنیم‌.

سیاوش وکیلی

شروع هفته با بررسی بند س تبصره ۶ بودجه سال ۱۴۰۳ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مصادف شده است. پیش بینی می‌شود شروع معاملات در اولین روز همراه با چاشنی احتیاط سهامداران باشد.

در صورت مثبت بودن مصوبه مجلس از اواخر هفته، پیش‌بینی می‌شود بازار از حجم معاملات نسبتاً مناسبی برخوردار شود و هفته آتی بازار بورس در وضعیت انتظار و احتیاط به سر خواهد برد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان