شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر : 90775

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

بورس هفته دوم شهریور 1402 چه می شود؟

بورس هفته دوم شهریور 1402 چه می شود؟
هفت کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه با توجه به وضعیت کنونی بازار، روند معاملات بورس در هفته دوم شهریور 1402 را پیش‌بینی کردند.

به گزارش شهر بورس، بازار سرمایه در هفته گذشته، روزهای نسبتاً متعادلی را سپری کرد. در این بین، سوالی که برای سهامداران به وجود آمده، این است که بورس هفته دوم شهریور 1402 چه می شود؟

در این راستا، شهر بورس به سراغ هفت کارشناس بازار سرمایه رفته و نظرات آنها را پیرامون وضعیت بورس هفته دوم شهریور 1402 جویا شده است.

فردین آقابزرگی، پیام الیاس کردی، سینا رهبر شهلان، مهرناز سلطانی،علی عصاری، جواد فلاحیان و محمود مرادی؛ هفت کارشناسی هستند که به سؤال خبرنگار شهر بورس در مورد اینکه « بورس هفته دوم شهریور 1402 چه می شود؟ »، پاسخ داده‌اند.

*یادآور می‌‎شود؛ اسامی کارشناسان به ترتیب حروف الفبا ذکر شده است.

فردین آقابزرگی

بازار مستعد رشد است و در سطح ارزندگی نسبت به سایر بازارها قرار دارد. چنانچه دخالتی از سوی دولت در خصوص وضع قوانین و مقررات ذی‌نفعانه اتخاذ نشود، محتمل ترین حالت ممکن حرکت آهسته و‌ پیوسته به سمت نواحی مثبت خواهد بود.

پیام الیاس کردی

با توجه به کاهش ارزش معاملات در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، وضعیت بازار در روزهای شنبه و یکشنبه بسیار مهم خواهد بود.

در صورتی که ارزش معاملات از 7.5 همت عبور کند، وارد روند صعودی تا محدوده دو میلیون و 200 هزار واحد خواهیم شد، اما اگر ارزش معاملات تغییر نکند بازار در همین محدوده درجا خواهد زد.

سینا رهبرشهلان

همزمانی جدی شدن واگذاری بلوک دولت در خودروسازان با افرایش بدهی‌های دولت به پتروشیمی ها باعث بسته شدن کف‌های قیمتی بازار خواهد شد.

در چند روز اخیر، کرک اسپرد گازوییل و بنزین رشد خوبی کرد. ممنوع شدن صادرات شکر توسط هند و رشد نرخ جهانی شکر  محرک گروه قند وغذایی خواهد بود.

مهرناز سلطانی

احتمال اینکه در نیمه ابتدایی هفته شاهد عرضه‌‎هایی باشیم اما اگر اتفاق یا تصمیمات خلق الساعه ای گرفته نشود این عرضه‌ها خیلی قوی نبوده و بازار ‌مسیر سبزی را طی خواهد کرد.

برای هفته آینده، بازاری متعادل و‌ مثبت با ارزش معاملات قابل قبول‌تر از قبل می‌توان پیش‌بینی کرد.

علی عصاری

پیش‌بینی می‎شود در این هفته با محوریت گروه‌های ریالی خودرویی و بانکی، هفته متعادلی را داشته باشیم.

جواد فلاحیان

با توجه به کاهش ریسک های سیستماتیک بازار و افزایش ارزش معاملات در هفته گذشته، به نظر می‌رسد هفته آینده بازار سرمایه برآیند مثبتی را داشته باشد.

باید توجه داشت بسیاری از سهم‌ها در حال نزدیک شدن به ناحیه مقاومتی هستند که شکست این نواحی می‌تواند نوید روزهای خوبی را به بازار بدهد.

محمود مرادی

برخلاف هفته گذشته که شاخص کل روند صعودی داشت، شاخص هم‌وزن و تک نمادها حرکت صعودی را تجربه کنند. تک سهم‌های گروه‌های بانکی، ساختمانی، زراعتی و مخابراتی می‌توانند روند مثبتی داشته باشند.

پیش‌بینی می‌شود هفته متعادلی داشته باشیم و  شاخص کل با اصلاح زمانی مواجه شود.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان