شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 51205

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

بورس هفته دوم اردیبهشت 1401 چه می شود؟

بورس هفته دوم اردیبهشت 1401 چه می شود؟
هفت کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه با توجه به وضعیت کنونی بازار، روند معاملات بورس در هفته دوم اردیبهشت 1401 را پیش بینی کردند.

به گزارش شهر بورس، بازار سرمایه در هفته گذشته روند متعادلی داشت و روزهای مثبت و منفی را سپری کرد. با توجه به اخبار مخابره شده به بازار طی روزهای اخیر وضعیت بورس در هفته آینده برای سهامداران جای سؤال دارد که بورس هفته دوم اردیبهشت 1401 چه می شود؟

در این راستا، شهر بورس به سراغ 7 کارشناس بازار سرمایه رفته و نظرات آنها را پیرامون وضعیت بورس در هفته دوم اردیبهشت 1401 پیگیر شده است.

سعید ابراهیمی، آراد پورکار، مجتبی دیبا، پیمان شوریابی، بهنام صمدی، ندا عباسی و هلن عصمت پناه؛ هفت کارشناسی هستند که به سؤال خبرنگار شهر بورس در مورد اینکه « بورس هفته دوم اردیبهشت 1401 چه می شود؟»، پاسخ داده‌اند.


بیشتر بخوانید: قیمت خودرو در هفته آینده چه می شود


*یادآور می‌‎شود؛ اسامی کارشناسان به ترتیب حروف الفبا ذکر شده است.

سعید ابراهیمی

به نظر من در ابتدای هفته شاهد روندی متعادل و مثبت خواهیم بود که با توجه به نزدیکی شاخص کل به مقاومت، احتمال منفی شدن بازار در آخر هفته وجود دارد.

در این هفته سهام کوچک می‌توانند بهتر از سهام شاخص‌ساز حرکت کنند.

بورس هفته دوم اردیبهشت 1401 چه می شود؟

آراد پورکار

وضعیت بازار فعلا متعادل و خوب است که مشکلی از بابت معاملات و روند صعودی نداریم، اما ابهام در گزارش‌ها و تعطیلی‌ها می‌تواند هفته آینده را به مقطعی برای استراحت و تجدید قوای بازار برای دستیابی به اهداف بالاتر تبدیل کند.

با توجه به پارامترهای موجود، پیش‌بینی می‌شود بازار در هفته آینده حالت اصلاحی داشته باشد.

بورس هفته دوم اردیبهشت 1401 چه می شود؟

مجتبی دیبا

طی هفته پیش‌رو، بازار کماکان با ریتم کند صعودی پیش خواهد رفت و مومنتوم کلی بازار تا رسیدن به نقاط تعادلی مثبت خواهد بود.

بورس هفته دوم اردیبهشت 1401 چه می شود؟

پیمان شوریابی

به نظر می‌رسد بورس در هفته آینده، کمی محافظه‌کارتر شده و بازار منتظر گزارش‌های کدال باشد تا سهامداران نسبت به خرید مجدد یا سیو سود در سهم‌ها تصمیم بگیرد.

بورس هفته دوم اردیبهشت 1401 چه می شود؟


بیشتر بخوانید: اعتراف رئیس سازمان بورس؛ پرسپولیس و استقلال به سوددهی نمی رسند


بهنام صمدی

معمولا زمانی که در اواسط هفته با تعطیلات رسمی مواجه هستیم، بازار کم رمق می‌شود. اگرچه در سال‌های قبل شگفتی‌هایی هم وجود داشته‌اند، اما معمولا ارزش معاملات پایین است.

در این شرایط که سیگنال جالبی از برجام مخابره نمی‌شود، شرایط تورمی کشور باعث شده که سهام به عنوان ارزان‌ترین دارایی به رشد خود ادامه بدهد.

بورس هفته دوم اردیبهشت 1401 چه می شود؟

ندا عباسی

وضعیت کلی بازار در هفته گذشته مثبت بود و شاخص رشد 10 درصدی را در فروردین ماه تحربه کرد. با این اوصاف سهامداران با انگیزه‌تر و روحیه مثبت به سراغ اردیبهشت 1401 رفتند. اگر بازار از فرصت رشد قیمت‌های جهانی بهره بیشتری می‌برد، می‌توانست رشد بهتری هم داشته باشد.

در مجموع می‌توان گفت فعلا و تا رسیدن به فصل مجامع بورسی در پایان فصل بهار، شاخص کل بورس از ظرفیت رشد برخوردار است.

از لحاظ تکنیکالی هم می‌توان گفت که شاخص ممکن است درگیر اصلاح کوتاه مدتی شود و این اصلاح سکوی پرتابی برای رشد آینده بازار باشد.‌

بورس هفته دوم اردیبهشت 1401 چه می شود؟

هلن عصمت پناه

بورس هفته آینده شرایط بهتری خواهد داشت.

اخبار و اتفاقات مثبتی مانند اصلاح ضرایب عوارض صادراتی، افزایش حجم معاملات، نزدیکی به مجامع و زمان تقسیم سود شرکت‌ها، گزارش‌های خوب شرکت‌ها، بحث واگذاری خودرویی‌ها، افزایش قیمت محصولات برخی شرکت‌ها، اخبار امیدوارکننده از توافق وین و تداوم رشد قیمت‌های جهانی؛ از روند خوب بازار طی هفته پیش‌رو حکایت دارند.

بورس هفته دوم اردیبهشت 1401 چه می شود؟

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 19 =

پراپ تریدینگ

کمان