شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
کد خبر : 8930

بورس فردا 99/7/7 چه می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس،امروز بازار سهام روز پرعرضه‌ای را مخصوصا در نمادهای شاخص‌ساز و بزرگ پشت سر گذاشت و در نهایت با افت بیش از 2.5 درصدی به کار خود پایان داد. محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار فردا گفت: بازار سهام تا آخر مهر نوسانی است و شاهد نزول

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس،امروز بازار سهام روز پرعرضه‌ای را مخصوصا در نمادهای شاخص‌ساز و بزرگ پشت سر گذاشت و در نهایت با افت بیش از 2.5 درصدی به کار خود پایان داد.

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار فردا گفت: بازار سهام تا آخر مهر نوسانی است و شاهد نزول و صعود مدوام بازار تا پایان مهرماه خواهیم بود.

به گفته این کارشناس روند بازار بعد از مهرماه بسته به این است که بازار در چه محدوده حمایتی قرار بگیرد. محدوده حمایتی یک میلیون و 500 و یک میلیون و 700 هزار واحدی دو محدوده مهم در بازار سهام است که می‌تواند روند بازار بعد از مهر را مشخص کند.

اگر بازار از محدوده حمایتی یک میلیون و 500 هزار واحد پایین‌تر بیاید، روند بازار سهام بعد از مهر دوباره نوسانی خواهد بود و احتمال کاهش بیشتر شاخص و نوسان مدوام آن وجود دارد. اما اگر شاخص کل از محدوده مقاومتی فراتر رود رشد شاخص کل بعد از مهر قطعا محتمل است.

این کارشناس در رابطه با مذاکرات و تاثیر ان بر بازار سرمایه اضافه کرد: اگر مذاکره‌ای صورت بگیرد و نتیجه حاصله به نفع ملت ایران باشد،باید شاهد کاهش قیمت دلار باشم و به تبع آن شرکت‌های وابسته به ارز و صادرات کاهش ارزندگی خواهند داشت اما سهم‌های دیگری به جای آنها رشد خواهند کرد و تاثیری روی کلیت بازار نخواهد داشت.

به تعبیری اگر این اتفاق بیفتد باید شاهد عوض شدن لیدر بازار باشیم، زیرا همانقدر که افزایش نرخ ارز بر شرکت‌های ارزمحور تاثیر مثبت دارد اما برای برخی شرکت‌ها تاثیر این مذاکره منفی است.

بیشتر بخوانید:
چرا روند صعودی بورس برنمی‌گردد؟ / بحث مذاکرات حاشیه است

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 4 =

پراپ تریدینگ

کمان