شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
کد خبر : 9074

بورس فردا 99/7/12 چه می شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، روند نزولی بازار سهام در هفته اخیر باعث گسترش بی‌اعتمادی در میان سهامداران حقیقی شد و تصمیمات حاشیه‌ساز مانند ممنوعیت نوسان گیری نیز نقش کم‌رنگی در این روند نزولی نداشتند. حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با اینکه ” بورس فردا 99/7/12 چه می شود؟ ” گفت: به

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، روند نزولی بازار سهام در هفته اخیر باعث گسترش بی‌اعتمادی در میان سهامداران حقیقی شد و تصمیمات حاشیه‌ساز مانند ممنوعیت نوسان گیری نیز نقش کم‌رنگی در این روند نزولی نداشتند.

حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با اینکه ” بورس فردا 99/7/12 چه می شود؟ ” گفت: به نظر می‌رسد فشار عرضه در بازار تا حدی تخلیه شده است و فردا مانند هفته گذشته از سمت عرضه فشاری به بازار نخواهیم داشت، اما یکی از دلایل صف‌نشینی و افت شاخص کل بازار ممنوعیت نوسان‌گیری روزانه بود که باعث خروج سرمایه از بازار سهام شد.

او در رابطه با حمایت از بازار گفت: بازار هفته گذشته نیز از طرف حقیقی‌ها به تعادل رسید و حقوقی نقش چندانی نداشت و به نظرم حقوقی‌ها باید از بازار خارج شوند زیرا ضرری که بازار وارد می‌کنند در طولانی مدت بیشتر از سود آنها است و از این به بعد حقوقی‌ها به درد بازار نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید:
خبر کرونا گرفتن ترامپ چه تاثیری بر بازارها دارد؟/ احتمال سقوط دلار و صعود بورس!

او در رابطه با حمایت از بازار سهام گفت: حمایت حقوقی‌ها از بازار سهام فقط به نفع خودشان است و فعلا فکر نمی‌کنم اصلا پولی برای حمایت درست از بازار داشته باشند. اما منابع صندوق توسعه نیز فعلا به بازار تزریق نمی‌شود زیرا این منابع به صورت ارزی است و در حال حاضر قیمت دلار در حال حاضر روندی صعودی دارد و فکر نمی‌کنم این منابع به این زودی‌ها به بازار تزریق شود و اگر هم شود به صورت مقطعی خواهد بود.

او در پایان گفت: روند بازار فردا روندی خنثی است اما از اواسط هفته به دلیل حضور بازیگردان‌ها در بازار سهام احتمالا روند بهتری را شاهد خواهیم بود.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 3 =

پراپ تریدینگ

کمان