شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
کد خبر : 8375

بورس فردا 99/6/26 چه می شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم در حالی فردا به پایان می‌رسد که هنوز نمادهای حاضر در این صندوق متوقف‌اند و برای همین استقبال از این صندوق بسیار کم شده است. بیشتر بخوانید: لغو سهمیه‌بندی بنزین تصمیم دولت بود/ فروش ۷ میلیون تن فرآورده در بورس انرژی مهدی رضایتی، کارشناس بازار

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم در حالی فردا به پایان می‌رسد که هنوز نمادهای حاضر در این صندوق متوقف‌اند و برای همین استقبال از این صندوق بسیار کم شده است.

بیشتر بخوانید: لغو سهمیه‌بندی بنزین تصمیم دولت بود/ فروش ۷ میلیون تن فرآورده در بورس انرژی

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در خصوص اینکه ” بورس فردا 99/6/26 چه می شود؟ ” گفت: به نظر می‌رسد بازار فردا مثبت است اما به دلیل بازگشایی نمادهای خودرویی احتمالا شاهد عرضه بیشتر خواهیم بود و جریان نقدینگی به سمت سهم‌های کوچک بیشتر خواهد بود، ضمن اینکه بازدهی سهم‌ها جذاب بوده و تعداد نمادهای متعادل در بازار سرمایه بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:نگاهی به وضعیت بورس امروز/ رشد شاخص شتاب گرفت

او در رابطه با شایعه مثبت شدن بازار برای ترغیب مردم به خرید صندوق پالایشی یکم افزود: ما در بازگشت بازار سهام به غیر از محدودیت فروش حقوقی‌ها حمایت خاصی نداشتیم. من فکر می‌کنم بازار به طور طبیعی و بدون حمایت با توجه به رشد قیمت دلار رشد می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اظهارات جدید رئیس جمهور درباره بورس

همچنین او با توجه به متوقف بودن نمادهای پالایشی یکم گفت: این صندوق به دلیل ابهام داشتن در ارزندگی سهم‌ها کار را برای تصمیم‌گیری سخت می‌کند، مگر اینکه این نمادهای با قیمت جذاب بازگشایی شوند.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 8 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان