شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
کد خبر : 7565

بورس فردا (4 شهریور) چه می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز با بیان اینکه بعضی سهم‌ها بیش از 50 درصد ریزش داشتند گفت: حقوقی‌ها برای حمایت به سمت سهم‌های بنیادین مانند پتروشیمی و فولادی‌ها می‌روند تا بتوانند از طریق جمع کردن صف فروش این سهم‌ها شاخص را ثابت نگه دارند. وی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز با بیان اینکه بعضی سهم‌ها بیش از 50 درصد ریزش داشتند گفت: حقوقی‌ها برای حمایت به سمت سهم‌های بنیادین مانند پتروشیمی و فولادی‌ها می‌روند تا بتوانند از طریق جمع کردن صف فروش این سهم‌ها شاخص را ثابت نگه دارند.

وی افزود: من فکر می‌کنم ما در حال پوست‌اندازی در بازار سرمایه هستیم یا به نوعی جابه‌جایی لیدر بازار سرمایه که به نظر می‌رسد سهم‌های خودرویی بودند و به نظر من بعد از این جابه‌جایی بازار به سمت تعادل پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید:
صعود بورس های آسیایی در پی مجوز استفاده از اپلیکیشن وی چت در آمریکا
سنگین ترین ریزش بورس در پنج سال اخیر ثبت شد
افت ۵۳ هزار واحدی شاخص کل در روز خرید ۱۰ هزار میلیارد تومانی حقوقی‌ها

وی در رابطه با دارا دوم افزود: قیمت‌ دارا دوم الان جذاب شده است و به نظرم ریزش‌های اولیه بازار سهام به خاطر جذاب کردن دارا دوم و جلب کردن تقاضا به سمت این سهام بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی در بازار سهام نمی‌بینم و احتمالا تا آخر هفته بازار به حالت تعادلی باز می‌گردد، بسیاری از سهم‌ها دارای بنیاد بسیار عالی و مستعد رشدهای بسیار خوب هستند ولی در مقابل بعضی از سهم‌ها رشد حبابی داشتند و باید اصلاح می‌شدند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =

پراپ تریدینگ

کمان