شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
کد خبر : 5236

بورس فردا 29 تیر چه می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، بازار سرمایه روز شنبه همانطور که یکی از کارشناسان روز گذشته پیش‌بینی کرده بود به روند نزولی روز چهارشنبه خود ادامه داد و با اصلاح ۳۲ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۸۰۹ هزار واحدی برگشت. اما با شرایط فعلی بورس فردا چه می شود ؟ علی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، بازار سرمایه روز شنبه همانطور که یکی از کارشناسان روز گذشته پیش‌بینی کرده بود به روند نزولی روز چهارشنبه خود ادامه داد و با اصلاح ۳۲ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۸۰۹ هزار واحدی برگشت. اما با شرایط فعلی بورس فردا چه می شود ؟

علی رغم اصلاح شاخص کل، شاخص هم‌وزن بیش از ۶۶۰۰ واحد (۱٫۳۷درصد) رشد را ثبت کرد و نشان داد که بر خلاف نمادهای بزرگ، وضعیت سهم‌های کوچک بسیار خوب بوده است.

بیشتر بخوانید:
منفی های امروز بازار نگران کننده نیست

محمدباقر خادمی، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در خصوص پیش‌بینی روند بازار سرمایه طی معاملات فردا و پاسخ به این سوال که ” بورس فردا چه می شود ” گفت: بازار فردا نیز همچون امروز با عرضه‌های زیادی همراه خواهد بود اما موضوعی که وجود دارد این است که اگر دلار بالای ۲۵ هزار تومان باشد، انتظار می‌رود به تدریج از حجم عرضه‌ها کم شده و یکسری از سهم‌ها حتی بتوانند به محدوده مثبت برگردند.

این پیش‌بینی و انتظار دلار بالای ۲۵ هزار تومان درحالی است که طی چند روز اخیر بازار شاهد سه سینگال ارزی از طرف مسئولان بوده و به نظر می‌رسد این سیگنال‌ها از احتمال کاهش قیمت دلار در روزهای آینده حکایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
روز خونین بورس تهران/ غول‌های بازار شاخص را پایین کشیدند

حال باید دید که در صورت تحقق این سیگنال‌ها و کاهش قیمت ارز، بازار سرمایه چه واکنشی نشان خواهد داد؟

منیع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان