شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
کد خبر : 68646

یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس پاسخ داد؛

بورس فردا 27 دی 1401 چه می شود؟ + فیلم

بورس فردا 27 دی 1401 چه می شود؟ + فیلم
بازار سرمایه روزی سراسر سبز را پشت سرگذاشت. مهرناز سلطانی کارشناس بازار سرمایه  به یک سوال مهم پاسخ داده است؛ بورس فردا 27 دی 1401 چه می شود؟

مهرناز سلطانی در گفت‌وگو با شهر بورس، در پاسخ به این سوال که «بورس فردا 27 دی 1401 چه می شود؟»، اظهار داشت: با توجه به مثبت‌های بازار امروز و ارزش بالای معاملات، به نظر می‌رسد که برای فردا هم می‌توانیم یک شروع سبز را در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: البته در این راه باید به سه نکته توجه کرد؛ اول اینکه در شاخص‌ها یک واگرایی بین قیمت و RSI وجود دارد و موضوع دوم هم رسیدن به ناحیه مقاومتی یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحدی در شاخص کل است به همین دلیل باید کمی دست به عصا حرکت کرد و وارد خریدهای پرریسک نشویم.

کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: اگر روند ارزش معاملات مثل امروز باشد و پول قوی وارد سهام شود می‌توانیم انتظار ادامه روند پرقدرت فعلی را داشته باشیم در غیر این صورت شاهد احتمال افزایش عرضه‌ها در انتهای بازار فردا یا شروع بازار روز چهارشنبه باشیم.


بیشتر بخوانید: بورس فردا 28 دی 1401 چه می شود؟ + فیلم


وی با اشاره به سومین موضوع اثرگذار در بازار فردا تصریح کرد: مساله سوم این است که شاخص هم‌وزن هم به سقف سال ۹۹ رسیده که یک ناحیه مقاومتی بسیار با اهمیت است و این موضوع باعث می‌شود هر لحظه امکان افزایش عرضه در بازار وجود داشته باشد.

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه اکید من به سهامداران این است که وارد خریدهای پرریسک در میانه روندها نشوند و نقدینگی خودشان را وارد بازار نکنند، البته اگر شرایط بازار به همین روند و بالای محدوده‌های مقاومتی تثبیت شود یا اینکه شاهد اصلاح از همین ناحیه باشیم فرصت مناسبی برای خرید است.

مصاحبه از علیرضا حسابی

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان