شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
کد خبر : 8155

بورس فردا 99/6/22 چه می شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه اینکه ” بورس فردا ۹۹/۶/22 چه می شود؟ ” گفت: احتمالا فردا بازار مثبتی را شاهد خواهیم بود، زیرا هم قیمت دلار در بازار آزاد رشد چشم‌گیر داشته و هم قیمت‌های جهانی، اما تنها بخش منفی بازار هفته آتی پایین آمدن قیمت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه اینکه ” بورس فردا ۹۹/۶/22 چه می شود؟ ” گفت: احتمالا فردا بازار مثبتی را شاهد خواهیم بود، زیرا هم قیمت دلار در بازار آزاد رشد چشم‌گیر داشته و هم قیمت‌های جهانی، اما تنها بخش منفی بازار هفته آتی پایین آمدن قیمت جهانی نفت است که تاثیرش روی شرکت‌های پالایشی بیشتر خواهد بود.

او در ادامه گفت: اگر نمادهایی که متوقف بودند درست بازگشایی شوند احتمالا بازار هفته بعد بازاری کاملا متفاوت خواهد بود. اگر سهم‌هایی که متوقف شدند فردا بازگشایی نشوند بازار متعادل و مثبت خواهد بود اما اگر بازگشایی شوند باید فشار فروش از روی آنها برداشته شود.

او در رابطه با جلسه دیروز شورای عالی بورس گفت: شورای عالی بورس دیروز به بانک‌ها اجازه حضور در بورس داد اما به نظرم شورای عالی بورس قدرت این را ندارد که قانونی را که مجلس وضع کرده، لغو کند. اما باید ببینیم مسائلی که شورای عالی بورس مطرح کرده یک نمایش تبلیغاتی است یا واقعا اجرا می‌شود.

همچنین این کارشناس در رابطه با تخصیص یک درصد منابع صندوق توسعه برای حمایت از بورس گفت: این طرح مخالفان زیادی در میان مجلس و کارشناسان دارد و استدلال‌های مخالفان نیز بی‌راه نیست. این پول باعث ایجاد تورم می‌شود و به نوعی همراه با چاپ پول است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم به تخصیص پول صندوق توسعه برای حمایت از بازار سهام نیازی نباشد زیرا تورم حاصل از تزریق این پول به بازار گریبان تمام جامعه را خواهد گرفت.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =

پراپ تریدینگ

کمان