صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
کد خبر : 46096
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بورس فردا ۲۳ آذر چه خواهد شد؟ بسته هستند

در گفت‌وگو با شهر بورس عنوان شد؛

بورس فردا ۲۳ آذر چه خواهد شد؟

بورس فردا ۲۳ آذر چه خواهد شد؟

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه به روند معاملات بورس اشاره کرد و همچنین به بیان پیش‌بینی خود از روند معاملات فردا پرداخت.

پیمان حدادی در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره روند بورس فردا ۲۳ آذر ، گفت:امروز شاهد افت قیمتی سهام بودیم و شاخص کل، حمایت مهم یک میلیون و 330 هزار واحد را از دست داد. با از دست رفتن کف قبلی شاخص، حد ضرر بسیاری از معامله گران کوتاه مدتی فعال شده است.

وی در ادامه افرزود: امروز ریزش بازار شدت و شتاب بیشتری به خود گرفت که در نمادهای بزرگ بازار صف های فروش تشکیل شدند. حتی نمادهای بزرگی مانند فولاد نیز دارای صف فروش بودند.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به دلایل ریزش بورس، خاطرنشان کرد: کاهش قیمت ارز، از بهانه های کاهش قیمت سهام بود و بازار سرمایه در روزهای گذشته به بهانه های مختلف دچار ریزش شده است.

بازگشت اعتماد زمان‌بر است

حدادی ادامه داد: در کنار ریزش بورس و کاهش قیمت سهام، ارزش معاملات در حال کاهش است و خریدار در بازار وجود ندارد که این نشانه خوبی نیست. با این حال، دلایل مختلف در روزهای پی در پی، باعث افت بازار می شود.

وی در پاسخ به این سوال که «بورس فردا ۲۳ آذر چه خواهد شد؟»، گفت: پیش‌بینی می‌شود که در نیمه اول معاملات فردا، همچنان شاهذ کاهش قیمت ها باشیم. در نیمه دوم، بازار امیدوار است که حقوقی ها به خودشان بیایند و از سهم ها حمایت کنند.

این کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد: از نظر روانی، از دست رفتن کانال یک میلیون و 300 هزار واحد نشانه خوبی نیست. در قیمت های جهانی شاهد نوسانات خاصی نیستیم و عوامل بنیادی، عوامل ضعیفی نیستند، اما بازگشت اعتمادی که از دست رفته بسیار زمان‌بر خواهد بود.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان