شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
کد خبر : 4603

بورس فردا 22 تیر چه می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، همان‌طور که کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند شاخص معاملاتی امروز با روندی نزولی آغاز به کار کرد و در پایان معاملات اصلاح ۱۲ هزار و ۳۴۵ واحدی را به ثبت رساند. حال باید دید بورس فردا 22 تیر چه می‌شود؟ بورس فردا 22 تیر چه می‌شود؟ بازار امروز در

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، همان‌طور که کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند شاخص معاملاتی امروز با روندی نزولی آغاز به کار کرد و در پایان معاملات اصلاح ۱۲ هزار و ۳۴۵ واحدی را به ثبت رساند. حال باید دید بورس فردا 22 تیر چه می‌شود؟

بورس فردا 22 تیر چه می‌شود؟

بازار امروز در حالی اصلاح بیش از 12 هزار واحدی را تجربه کرد که شاخص در یک ساعت ابتدایی معاملات ریزش حدود ۳۴ هزار واحدی را شاهد بود اما رفته‌رفته بازار به سمت مثبت شدن پیش رفت.

محمد خبری‌زاد، تحلیلگر بازار سرمایه در این رابطه اظهار داشت: معاملات امروز بازار سرمایه این نوید را می‌دهد که شاهد بازار سراسر مثبت طی معاملات فردا باشیم. تغییر روند بازار امروز از منفی به مثبت خوب شکل گرفت، شاید این مثبت شدن کمی زود بود اما بازار خیلی با قدرت به سمت مثبت شدن پیشرفت و به نظر می‌رسد فردا نیز شاهد بازاری سبز باشیم.

بیشتر بخوانید:
سامانه احراز هویت الکترونیکی بازار سرمایه رونمایی شد

وی در حالی که بورس فردا را پرعرضه پیش‌بینی کرد، گفت: با وجود پرعرضه بودن بازار فردا اما قدرت خریداران بر عرضه‌کنندگان می‌چربد و شاهد تشکیل صف خرید در اکثر نمادهای بزرگ خواهیم بود.

خبری‌زاد مشکل سامانه معاملاتی را ریسکی برای بازار سرمایه عنوان کرد و افزود: امروز نیز شاهد این مشکل در بازار بودیم و باعث شد که خیلی از نمادهای پرمعامله در طول بازار متوقف شوند.

این کارشناس ادامه داد: فردا نیز حتماً این اتفاقات تکرار خواهد شد و مسئولان امر باید فکری به حال این مشکل کنند.

بیشتر بخوانید:
مهاجرت به سیستم معاملات ملی در دستور کار سازمان بورس

وی در پایان گفت: از آنجایی که در آینده شاهد حضور شرکت‌های جدید و سهام عدالت در بازار سرمایه خواهیم بود اگر این وضعیت در سامانه معاملاتی بخواهد ادامه‌دار شود، بازار به مشکل برخواهد خورد.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + سیزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان