شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 56425

مدیرعامل کارگزاری مهرآفرین در گفت‌وگو با شهر بورس:

بورس دلیلی برای افت ندارد/ دلار به کمتر از 27 هزار تومان نمی رسد

بورس دلیلی برای افت ندارد/ دلار به کمتر از 27 هزار تومان نمی رسد
مدیرعامل کارگزاری مهرآفرین با تاکید بر اینکه قیمت دلار حتی در صورت توافق به کمتر از 27 هزار تومان نمی‌رسد، گفت: اثر توافق یا عدم توافق بر بازارها کوتاه مدتی خواهد بود.

علی بهشتی روی در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره تاثیر توافق هسته‌ای بر بازار سرمایه، اظهار داشت: با وجود اینکه هنوز خبر توافق اعلام نشده است، اما بازار طی هفته گذشته به توافق لبخند زد و از آن تاثیر مثبت پذیرفت. چه خبر مثبت و چه خبر منفی از توافق، کوتاه مدت خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت دلار، خاطرنشان کرد: در قیمت دلار، ریزش چندانی نخواهیم داشت و بعید است که نرخ این ارز به کمتر از 27 برسد. در صورتی هم که توافق اتفاق نیفتد، شاید در کوتاه مدت اثر هیجانی در بازار داشته باشد، اما در حوالی 31 هزار تومان، بازار به آرامش می‌رسد.


بیشتر بخوانید :گزارش کامل تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه


مدیرعامل کارگزاری مهرآفرین در ادامه به تشریح وضعیت بازار سرمایه پرداخته و یادآور شد: قیمت سهام در بازار سرمایه آنقدر به کف رسیده که اثر عدم توافق نمی‌تواند منجر به افت آنچنانی بورس شود و بعید است که شاخص کل به زیر یک میلیون و 400 هزار واحد برسد. بورس دلیلی برای افت ندارد و افت‌ها را پیش‌خور کرده است.

بهشتی روی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که توافق اتفاق بیفتد، اما باید ببینیم که اثر فاندامنتالی توافق در سودآوری و بنیاد شرکت‌ها به چه شکلی خواهد بود.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان