تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 55160

عشقی در پاسخ به شهر بورس:

بورس در حالت تعادل و انتظار است

بورس در حالت تعادل و انتظار است
مجید عشقی رئیس سازمان بورس اوراق بهادار در پاسخ به سوال خبرنگار شهر بورس گفت: نوسان بورس در این روزها زیاد نیست و به همین خاطر، شاخص کل تغییر زیادی را تجربه نمی‌کند.

به گزارش شهر بورس، مجید عشقی در جمع خبرنگاران درباره ادامه روند کاهشی صندوق دارا یکم، اظهار داشت: در صندوق‌های ETF دولتی دارا یکم و پالایش، اصلاح اساسنامه نیاز بود که انجام شد. این اساسنامه با توجه به اینکه باید به تایید هیئت وزیران برسد، در حال حاضر در هیئت وزیران قرار دارد.

وی افزود: پیگیر تایید این تغییرات هستیم و بلافاصله پس از تایید، آن را اعمال خواهیم کرد. این اتفاق باعث خواهد شد که صندوق‌های ETF دولتی به ارزش ذاتی خود برسند.


بیشتر بخوانید: شاخص کل شرایط بورس را غلط جلوه می دهد


رئیس سازمان بورس درباره آخرین تصمیمات درخصوص جاماندگان سهام عدالت، عنوان کرد: عمده تصمیم گیری‌ها انجام شده و چند تغییر در آیین‌نامه خواهیم داشت که طی یکی، دو هفته آینده انجام می‌شود. تصمیم گیری درخصوص جاماندگان توسط سازمان خصوصی سازی انجام می‌گیرد و سازمان بورس مسئولیتی در این زمینه ندارد.

بورس در حالت تعادل و انتظار است

عشقی در پاسخ به سوال خبرنگار شهر بورس درباره افزایش انتقادات نسبت به شاخص کل، گفت: شاخص کل در رسانه‌ها بیشتر برجسته می‌شود، اما ما فقط یک شاخص نداریم. شاخص‌های متفاوتی وجود دارند که مقدار نوسان آنها یکسان نیست. شاخص کل فرمول مشخصی دارد و هر کس بخواهد آن را محاسبه کند، به همین عدد می‌رسد.

وی ادامه داد: نوسان بورس در این روزها زیاد نیست و به همین خاطر، شاخص کل تغییر زیادی را تجربه نمی‌کند. بازار سرمایه این روزها در حالت تعادل و انتظار قرار دارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات