تاریخ انتشار : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 10142

بورس در ادامه چه می‌شود؟ / نباید انتظار رشد شارپی از بورس داشت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، تقاضا به بازار سهام بازگشته و شاخص کل با شروع معاملات خود در روز اول آذر صعودی 2 درصدی داشت و به یک میلیون و 372 هزار واحد رسید. حسین شیبانی، کارشناس بازار سرمابه با اشاره به شاخص یک میلیون و 300 هزار واحد گفت: می‌توان گفت وقتی شاخص

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، تقاضا به بازار سهام بازگشته و شاخص کل با شروع معاملات خود در روز اول آذر صعودی 2 درصدی داشت و به یک میلیون و 372 هزار واحد رسید.

حسین شیبانی، کارشناس بازار سرمابه با اشاره به شاخص یک میلیون و 300 هزار واحد گفت: می‌توان گفت وقتی شاخص کل از یک میلیون و 300 هزار واحد عبور کرد امیدواری به بازار سهام بازگشت، همچنین به نوعی تمایلات بازار سهام نیز عوض شد و قیمت دلار نیز در محدود 25 هزار تومان تثبیت شد و به همین دلیل به نظر می‌رسد روند صعودی بازار سهام شروع شده اما نباید انتظار داشت بازار سهام مانند اول سال رشدی شارپی داشته باشد.

این کارشناس در ادامه افزود: فعلا جو و تمایلات بازار سهام مثبت و به نظر می‌رسد سیگنال‌های سیاسی نیز مثبت است و احتمالا حتی در صورت ریزش بیشتر قیمت دلار به دلیل امیدواری و تمالات مثبت بازار سهام شاخص کل ریزش ندارد و به نظر می‌رسد بانک مرکزی نیز با بازار سهام به نوعی همسو شده و فعلا قرار نیست نرخ سود بانکی تغییر چندانی داشته باشد.

این کارشناس در رابطه با بازار سهام این هفته گفت: روند بازار سهام این هفته مثبت است اما به نظر می‌رسد روند صعودی در روزهای ابتدایی هفته قوی‌تر روزهای پایانی باشد و با نزدیک شدن به روزهای پایانی هفته عرضه در بازار بیشتر می‌شود.

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید: روحانی: ۱۰ میلیون خانوار وام یک میلیون تومانی دریافت می‌کنند

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک صادرات