تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر : 9490

جو هیجانی و خروج سرمایه حقیقی از بازار سهام

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا جو هیجانی و خروج سرمایه حقیقی از بازار سهام نیز بیشتر می‌شود و به نظر می‌رسد تا بعد از انتخابات آمریکا روند بازار سهام نوسانی باشد. مهشید داداش‌زاده، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با دلیل ریزش بازار سهام امروز گفت: وقتی بازار سهام

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا جو هیجانی و خروج سرمایه حقیقی از بازار سهام نیز بیشتر می‌شود و به نظر می‌رسد تا بعد از انتخابات آمریکا روند بازار سهام نوسانی باشد.

مهشید داداش‌زاده، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با دلیل ریزش بازار سهام امروز گفت: وقتی بازار سهام اصلاح سنگین انجام می‌دهد قیمت‌ها باید رنج قیمتی خود را حفظ کنند و شاید این رنج‌سازی طولانی‌مدت شود. همچنین بازار سهام به نوعی گرفتار جو هیجانی و صف‌های فروش گسترده شده که این فرایند را طولانی‌تر می‌کند.

او که با تجارت‌نیوز گفت و گویی داشته است، در رابطه با روند بازار سهام در آینده گفت: احتمالا دوشنبه یا سه‌شنبه بازار سهام روندی مثبت خواهد داشت، زیرا قیمت‌ها در حال کاهش هستند و به نظر می‌رسد روند بازار سهام صعودی خواهد شد.

گفتنی است در جریان معاملات امروز بازار سهام اکثر نمادهای شاخص‌ساز و بنیادین روندی نزولی داشتند و شاخص کل تحت تاثیر این نمادها بیش از 1.5 درصد ریزش کرد و به یک میلیون و 387 هزار واحد رسید.

در جریان معاملات امروز شاخص هم‌وزن نیز بیش از نیم درصد ریزش کرد و این نشان از برتری صف‌های فروش در کلیت بازار سهام است.

بیشتر بخوانید؛
اولین تحرکات بورس هفته/ صف فروش نمادهای خودرویی

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان