شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر : 67539

کاهش قیمت شاهین در بورس کالا

کاهش قیمت شاهین در بورس کالا
امروز سایپا طرح فروش 4 هزار خودروی شاهین در بورس کالا را داشت که با عرضه این خودرو قیمت آن بار دیگر کاهش یافت.

به گزارش شهر بورس، در حالی که امروز عرضه شاهین از محصولات ایران خودرو در بورس کالا آغاز شد اما بورس از خودرو شاهین استقبال نکرد و میزان تقاضا بسیار پایین تر از عرضه بود.

بنا بر اعلام شرکت سایپا امروز خودروی شاهین در بورس کالا عرضه شد. در این طرح فروش ۴ هزار خودروی شاهین راهی بورس کالا شد که در نهایت برای این خودرو تعداد ۱۵۴۵ تقاضا به وجود آمد.

قیمت پایه این محصول ۳۰۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود. متقاضیان می بایست ۱۰۰ درصد قیمت پایه را در حساب کاربری خود واریز می‌کردند.


بیشتر بخوانید: قیمت خودرو امروز 18 دی 1401/ دنا 15 میلیون ارزان شد


در معاملات امروز خودروی شاهین با قیمت ۳۰۴ میلیون تومان فروخته شد که این رقم با محاسبه معاملات و عوارض ارزش افزوده به همراه شماره گذاری، بیمه، کارت هوشمند و سایر هزینه ها ۳۴۴ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۳۰۶ تومان به ۱۵۴۵ نفر فروخته شده است.

با این حساب امروز بازار بورس از خودرو شاهین استقبال نکرد تا منتظر روزهای آتی و عرضه دیگر خودروها در بورس کالا باشیم.

سایت‌های بررسی خودرو در خصوص شاهین نواشته‌اند؛ سایپا شاهین خودرو خوش قیافه‌ای است، فضای نسبتاً جاداری در داخل کابین دارد و با آپشن‌های رفاهی کافی و استحکام بدنه خود می تواند در قیاس با محصولات قدیمی سایپا گزینه مطمئن‌تری به حساب آید.

جدا از تمامی اینها به لطف نصب توربوشارژر روی پیشرانه قدیمی M15، اکنون گشتاور مناسبی از دورهای پایین موتور در اختیارمان قرار میدهد تا با کشش بهتر بخصوص در سربالایی‌های جاده‌ای مواجه باشیم. البته در این بین مشکلاتی مثل دردسرهای همیشگی نگهداری از پیشرانه‌های توربو، ساختار قدیمی 8 سوپاپه موتور (که تنفس در دورهای بالاتر را دشوار میسازد)، فضای کمتر صندوق عقب (در قیاس با رقبایی نظیر دنا و تارا)، کیفیت پایین متریال کابین و نبود سیستم کنترل پایداری الکترونیکی از جمله نکات منفی شاهین هستند.

در خصوص کیفیت سواری و راحتی کابین هم باید گفت که شاهین با توجه به فرمان برقی نرم، دید به اطراف کافی، صندلی‌های نسبتاً راحت و رفتار قابل قبول تعلیق خود میتواند در رده قیمتی خودش رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد، هرچند در هنگام رانندگی سریع و دورهای بالای موتور باید صدای زیاد پیشرانه و هندلینگ نه چندان عالی ماشین را تحمل کنیم.

منبع: تسنیم

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان