شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۱۰
کد خبر : 80601

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران در گفت‌وگو با شهر بورس؛

به دنبال پروژه زودبازده در شمال تهران هستیم

به دنبال پروژه زودبازده در شمال تهران هستیم
قربانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران گفت: برنامه داشتیم تا پروژه‌ای زودبازده در شمال تهران را آغاز کنیم که با چند محموعه مذاکره کردیم اما با توجه به اینکه پروژه اصلی ما پروژه مقدم است فعلا در این خصوص به آرامی حرکت می‌کنیم.

علی قربانی در گفت‌وگو با شهر بورس در خصوص وضعیت شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران از اواسط سال 1401 هم در زمینه حقوقی و هم اجرای پروژه‌ها بسیار خوب عمل کرده است؛ ما هم به این نتیجه رسیده‌ایم که اصلی ترین علت پیشرفت شرکت‌ها اجرای به موقع فیزیکی پروژه‌ها می‌باشد.

وی ادامه داد: در زمینه حقوقی شرکت دو پرونده خدامی و زمین شهریار را داشته که هم از راه حقوقی و هم مسالمت آمیز مجموعه خدامی را پیشبرده است.


بیشتر بخوانید: گروه سرمایه گذاری مسکن به دنبال بیشترین سهم از تامین مالی در بازار سرمایه


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران درباره برنامه‌های سال 1402 گفت: در سال 1402 دو پروژه خوبی که برای ما تعریف شده را آغاز خواهیم کرد؛ یک پروژه خوب ما شهرآرای یزد و پروژه دیگر مجموعه مسکونی مقدم در منطقه 17 است.

وی ادامه داد: برنامه داشتیم تا پروژه‌ای زودبازده در شمال تهران را آغاز کنیم که با چند محموعه مذاکره کردیم اما با توجه به اینکه پروژه اصلی ما پروژه مقدم است فعلا در این خصوص به آرامی حرکت می‌کنیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 17 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان