صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
کد خبر : 91825

به دنبال توسعه محصولات غاذر هستیم + فیلم

به دنبال توسعه محصولات غاذر هستیم + فیلم

مهدی حکیمی ها عضو هیئت مدیره شرکت پیاذر گفت: به دنبال توسعه محصولات غاذر هستیم و ایجاد تنوع سبد محصولات از برنامه‌های‌مان خواهد بود.

مهدی حکیمی ها عضو هیئت مدیره شرکت پیاذر در گفت‌وگو با شهر بورس درباره ورود شرکت راتا به جمع اعضای هیئت مدیره غاذر اظهار داشت: این شرکت در حوزه دارو و غذا فعالیت می‌کند و افق بزرگی برای کمک به سلامت جامعه دارد. با توجه به اینکه ما یک رویکرد را می‌خواهیم به جامعه تعمیم دهیم تصمیم گرفتیم ورود موثر به یک شرکت غذایی بورسی داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرکت به سمت دانش بنیان حرکت می‌کند و محصولات خوبی در حال تولید داریم. امیدواریم بر اساس زنجیره‌ای که شرکت پیاذر دارد محصولات جدید و مکمل برای نوزادان و حتی ورزشکاران تولید کنیم.

عضو جدید هیئت مدیره شرکت پیاذر درباره مجمع غاذر گفت: این مجمع بسیار چالشی و خوب بود و سهامداران فهیمی دارد که بسیار جزئی‌نگر به دنبال سود شرکت بودند. ما تلاش می‌کنیم با ورود به شرکت مشکلاتی که قبلا وجود داشته مرتفع و مشکلات را به فرصت تبدیل کنیم.


بیشتر بخوانید: تقسیم سود 17 تومانی غاذر در مجمع


به دنبال توسعه محصولات غاذر هستیم

وی درباره توسعه شرکت پیاذر توضیح داد: ما زنجیره غذایی را داریم که شاید محصولات خوبی برای گذشته بودند اما تلاش می‌کنیم این دایره محصولات را بر اساس سلایق و ذائقه‌ جدید گسترده کنیم. ایجاد تنوع سبد محصولات، ایجاد خط تولید جدید و قرارداد جدید با شرکت‌های مختلف از برنامه‌های ماست.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: اگر سهامداران شرکت همدلی خود را حفظ و به مدیریت شرکت کمک کنند تا اتفاقات جدید و خوبی را برای شرکت رقم بزنیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 6 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان