به گزارش شهر بورس به نقل از اکو ایران، بورس کالا بار دیگر میزبان دو محصول بهمن موتور می شود. این خودروساز خصوصی قرار است روز 24 آبان سال جاری، وانت کارا تک کابین و وانت کارا دو کابین را از مسیر بورس کالا در اختیار متقاضیان قرار دهد.

متقاضیان باید برای حضور در این طرح فروش بورسی خودرو 10 درصد قیمت پایه خودروهای عرضه شده را واریز کنند و چنانچه نامشان در لیست برنده های نهایی قرار گرفت، براساس برنامه ای که از سوی مدیران بورس کالا به آنها اعلام می شود نسبت به واریز الباقی قیمت نهایی و تحویل خودرو اقدام خواهند کرد.

آن طور که در اطلاعیه بورس کالا آمده است قیمت پایه برای وانت کارا تک کابین حدود 433 میلیون تومان و برای وانت کارا دو کابین نیز حول و حوش 461 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

البته این قیمت های پایه برای عرضه روی تابلوی بورس کالا است و بعد از پیشنهادهای متقاضیان در نهایت قیمت مصرف کننده مشخص خواهد شد.


قیمت خودرو وارداتی صفر و کارکرده + جدول


بهمن موتوری ها دو تیراژ متفاوت را برای محصولاتی که قرار است روی تابلوی بورس کالا عرضه کنند در نظر گرفتند. این خودروساز خصوصی قصد دارد 200 دستگاه وانت کارا تک کابین و 100 دستگاه وانت کارا دو کابین را به کمک اهرم بورس کالا بفروشد.

بازه زمانی در نظر گرفته شده برای تحویل خودروهای عرضه شده توسط بهمن موتور روی تابلوی بورس کالا یک ماهه خواهد بود. متقاضیانی که بتوانند در این طرح فروش بورسی خودرو شرکت کنند می توانند خودروی مورد نظر خود را 23 دی از بهمن موتور تحویل گیرند.