صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر : 96996

بهبود وضعیت نمایشگاه باغ شهر سهند مراغه

بهبود وضعیت نمایشگاه باغ شهر سهند مراغه
دکتر طاهر خامنه از بهبود وضعیت نمایشگاه باغ شهر سهند مراغه در سال 1403 خبر داد و گفت: این نمایشگاه بعد از ۱۲ سال صاحب زمین اختصاصی شد.

به گزارش شهر بورس، نمایشگاه بین المللی باغ شهر سهند مراغه که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده همیشه در کش و قوس های تامین مالی و مجوز برگزاری نمایشگاه ها ، متاسفانه نتوانسته تا نمایشگاه اخیر ، نقش خود را به خوبی در شهرستان مراغه و جنوب استان های آذربایجان شرقی و غربی  ایفا کند ، از این رو دکتر طاهر خامنه مدیر عامل جدید، درمورد دلایل عدم ایفای نقش مناسب نمایشگاه در سال های اخیر و نیز اهم برنامه های آتی و افزایش ضریب نفوذ این نمایشگاه بین المللی در منطقه توضیحاتی ارائه کرد.

1

fa995771 d0ba 49a2 9a44 6af803241ac0

30538ff8 5123 44ee 9897 48e69d7e3245

دکتر طاهر خامنه ضمن ابراز خرسندی از استقبال شهروندان از هجدهمین نمایشگاه بین المللی مبل و لوستر مراغه، از شور و شوق مدیران و سهام داران این نمایشگاه در بهبود وضعیت نمایشگاه استیجاری فعلی و تلاش برای شروع عملیات ساختمانی سایت دائمی نمایشگاه از اوایل سال ۱۴۰۳ خبر داد .


بیشتر بخوانید:برگزاری هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبل و لوستر در مراغه


ایشان عدم معرفی نمایشگاه بین المللی مراغه را به برگزار کننده گان نمایشگاه های معتبر و نبود برنامه جامع و اجرایی در سال های اولیه تاسیس و همراهی نکردن سهام داران را برای پرداخت حق السهم ها و هزینه های احداث و اجرا را عمده مشکل این نمایشگاه بیان کردو خاطر نشان کردند.

نمایشگاه بین المللی مراغه بعد از ۱۲ سال و کش و قوس های فراوان صاحب زمین اختصاصی شد.

وی  افزود : از سال ۱۴۰۰ با توجه به وجود بیماری کرونا و عدم اجرای نمایشگاه برآن شدیم تا ساختار مالی و شرکتی ، شرکت نمایشگاه بین المللی را بهبود دهیم و در همین راستا تقویت آورده سهام داران و واگذاری سهام ، سهام داران فاقد آورده توسط مسیر قانونی صورت پذیرفت و در ادامه با خرید زمین دو هکتاری، و آماده سازی های قانونی ، نمایشگاه بین المللی مراغه بعد از ۱۲ سال و کش و قوس های فراوان صاحب زمین اختصاصی شد ، با پیگیری های صورت گرفته ، مجوز نمایشگاه از سوی سازمان توسعه تجارت کشور به روز رسانی شد.

خامنه خاطرنشان کرد : در راستای ارائه خدمات به شهروندان سالن های فتح المبین تعاونی روستایی ، جنب دانشگاه آزاد برای مدت محدود تا ساخت و تجهیز محل دائمی نمایشگاه، مورد اجاره قرار گرفت .

ایشان ابراز امیدواری کردند با توجه به استقبال شهروندان و فعالین تخصصی حوزه نمایشگاهی ، بر اساس تقویم نمایشگاهی آماده شده ، هر ماه شاهد برگزاری نمایشگاه های تخصصی با برند های معتبر در شهرستان مراغه خواهیم بود .

سایت دائمی نمایشگاه بین المللی مراغه نیز مراحل مطالعاتی و طراحی نقشه های سازه ای و معماری خود را طی کرده و از اوایل سال ۱۴۰۳ شاهد شروع روند عملیات عمرانی و ساختمانی خواهیم بود .

در راستای تامین مالی عملیات اجرا مذاکراتی نیز با شرکت های تامین مالی و سرمایه گذاران صورت گرفته که با استفاده از پتانسیل بازار سرمایه و انتشار اوراق مشارکت روند اجرا و احداث سایت دائمی نمایشگاه بین المللی مراغه تسریع خواهد شد .

4bac3187 9b9f 428d ab65 275b0e2274f7

منبع: پایگاه خبری راهبران توسعه

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان