شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر : 9471

بهبود طرف تقاضا در بازار سهام/ روند مثبت نمادهای خودرویی و بانکی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز باعث رشد 10 هزار واحدی شاخص کل شد اما در ادامه روند معاملات طرف عرضه در برخی نمادها از تقاضا پیشی گرفت و شاخص کل با ریزش نیم درصدی به کار خود پایان داد. در سه روز ابتدایی معاملات

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز باعث رشد 10 هزار واحدی شاخص کل شد اما در ادامه روند معاملات طرف عرضه در برخی نمادها از تقاضا پیشی گرفت و شاخص کل با ریزش نیم درصدی به کار خود پایان داد.

در سه روز ابتدایی معاملات بازار سهام شاخص کل روند نزولی چشم‌گیری داشت و در هر روز حدود سه درصد ریزش داشت اما امروز روند بازار سهام در محدوده حمایتی شاخص کل بهبود یافت.

احتمالا دلیل ریزش‌های اخبر بازار سهام جو هیجانی و تمایلات منفی بود زیرا متغییرهای تاثیرگذار بر بازار سهام در این هفته سیگناب روند صعودی شاخص کل را داشتند اما روند شاخص کل نزولی شد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، جو هیجانی و صف‌های فروش بازار سهام به قدری قدرتمند بود که خبر لغو تحریم‌ها نیز بر روند بازار سهام تاثیری نداشت، همچنین همانطور که بازار سهام به بالا رفتن قیمت دلار هیچ واکنشی نداشت به ریزش شدید آن در چند روز اخیر نیز واکنشی نداشت.

همچنین امروز دستورالعمل قیمت گذاری دستوری فولاد منتفی شد و در حالی که روند معاملات گروه فلزات اساسی منفی بود نماد فملی نیز به دلیل افزایش قیمت جهانی مس روندی مثبت داشت.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای خودرویی، بانکی و برخی نمادهای پتروشیمی روند مثبت و خوبی داشتند و جز شاخص‌سازان مثبت بازار سهام بودند.

همچنین ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس از ۱۰هزار ۵۵۰ میلیارد تومان عبور کرد و گروه‌های خودرویی، بانکی و فلزات اساسی جزو صنایع برتر بازار سهام امروز بودند.

جلسه غیرعلنی مجلس نیز برای تصمیم‌گیری در رابطه با قیمت فولاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید؛
دستورالعمل قیمت‌گذاری دستوری فولاد منتفی شد
بازگشت بورس در روزهای سقوط دلار

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − هشت =

پراپ تریدینگ

کمان