صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
کد خبر : 103280

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس مطرح کرد؛

بهبود شرایط بازار سرمایه تا پایان هفته

بهبود شرایط بازار سرمایه تا پایان هفته
پیام الیاس کردی کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه این هفته با منفی‌ها آغاز شد اما تا پایان هفته روند آن رو به بهبود خواهد بود.

پیام الیاس کردی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس درباره وضعیت بازار سرمایه اظهار داشت: هفته گذشته پیشبینی داشتیم که بازار از روزهای شنبه و یکشنبه که روزهای سبزی است فاصله می‌گیرد و تا انتهای هفته به سمت تعادل می‌رود.

بهبود شرایط بازار سرمایه تا پایان هفته

وی ادامه داد: این هفته شنبه و یکشنبه بازار شروع خوبی نداشت اما تا انتهای هفته مانند آینه عمل می‌کند و برعکس هفته گذشته به سمت بهتر شدن می‌رود.

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه هفته گذشته به دلیل خبر تجدید ارزیابی‌ها بازار شرایط بهتری پیدا کرد، گفت: البته این خبر تا مقطعی و آن هم سهم‌های بزرگ را بالا نگه داشت. فکر می‌کنم بعد از خبر تجدید ارزیابی‌ها، قیمت دلار برای بازار همچنان بسیار مهم خواهد بود و از این پس بازار متعادلی خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: عرضه های بورس انرژی امروز 20 آذر 1402


وی ادامه داد: بازار منتظر اخبار جزئی‌تر درباره بودجه و انتخابات مجلس است و باید دید هدف دولت برای کنترل نقدینگی استفاده از بازار سرمایه است یا نه چون از بیرون بازار اخباری بر نقشه دولت برای کنترل نرخ ارز وجود دارد که همین مساله می‌تواند پول‌های سرگردان را به بازار بیاورد.

الیاس کردی  تصریح کرد: البته فعلا نشانه‌ای از این موضوع نمی‌بینیم و رفتاری که دولت با بازار سرمایه دارد این موضوع را تایید نمی‌کند. از طرفی هم نرخ دلار ثابت است و این نرخ باعث می‌شود تارگت‌هایی که مدنظر است، زده نشود.

وی خاطرنشان کرد: بازار در دو میلیون تا دو میلیون و پنجاه هزار واحد می‌تواند نوسان کند. به نظرم تا زمانی که قیمت دلار ثابت باشد شاخص در همین اعداد جا خوش خواهد کرد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + شانزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان