صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
کد خبر : 125490

اعتراض سهامداران دلقمان؛

بدقولی دوباره داروسازی لقمان در پرداخت سود سهامداران

بدقولی دوباره داروسازی لقمان در پرداخت سود سهامداران
سهامداران شرکت داروسازی لقمان با پیام‌های متعدد از عدم پرداخت سود مجمع این شرکت به حساب سهامداران، علی رغم گذشت یک سال از برگزاری مجمع خبر می‌دهند.

به گزارش شهر بورس، مجامع بورسی معمولا برای تمام سهامداران مهم هستند زیرا علاوه بر گزارش شرکت‌ها و اطلاع از آخرین وضعیت آنها، سود تقسیمی نیز بعد از آن مشخص می‌شود. اما ظاهرا شرکت داروسازی لقمان با وجود گذشت یک سال از زمان مجمع هنوز این سود را به حساب سهامداران خود واریز نکرده است.

در ابتدا قرار بود سود سهامداران سجامی تا پایان دهه دوم اسفند 1402 واریز شود، اما این وعده محقق نشد. در ادامه دلقمان با درج اطلاعیه‌ای جدید در سامانه کدال، واریز سود را به بیست و چهارم اسفندماه موکول شد.

در حالی که قرار بود 24 اسفند سال گذشته، سود به حساب سهامداران واریز شود اما سهامداران این شرکت با مراجعه به بانک رفاه متوجه شدند که پولی در حساب شرکت وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:


همین بدقولی باعث نارضایتی سهامداران این شرکت شده است؛ زیرا بنا بود که سود مجامع حداکثر ظرف 4 ماه به حساب سهامداران واریز شود اما سهامداران دلقما بیش از یک سال است که منتظر واریز این سود هستند.

سهامداران این شرکت ضمن اعتراض به این بدقولی عنوان می‌کنند که در حالی که بازدهی این نماد در سال گذشته منفی 4 درصد بوده است، رسوب سود سهامداران در شرکت و عدم واریز آن به حساب سهامداران ضرر دو چندان به آنها وارد کرده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج − چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان