شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
کد خبر : 57454

برگزاری جلسه شفاف سازی دهدشت، کازرو و ممسنی

برگزاری جلسه شفاف سازی دهدشت، کازرو و ممسنی
معاون نظارت بازار فرابورس، از برگزاری جلسه ای جهت شفاف‌سازی برای نمادهای دهدشت، کازرو و ممسنی خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از سنا، سروش خواجه حق وردی، با اعلام خبر برگزاری جلسه شفاف‌سازی برای نمادهای دهدشت، کازرو و ممسنی گفت: با هدف ارتقای شفافیت جلسه‌ای در خصوص وضعیت نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی دهدشت، پتروشیمی کازرون و پتروشیمی ممسنی در فرابورس ایران برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید : تحلیل تکنیکال غاذر و غسالم


این مقام مسئول در فرابورس با اشاره به اینکه جلسه مذکور ۱۴ شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود، افزود: در این جلسه مدیران عامل صنایع پتروشیمی دهدشت، شرکت پتروشیمی کازرون و شرکت پتروشیمی ممسنی هر کدام به‌ صورت جداگانه در خصوص آخرین وضعیت شرکت‌ها توضیح و همچنین به پرسش‌های مطرح‌ شده توسط مشاوران سرمایه‌گذاری و سایر فعالان بازار سرمایه پاسخ خواهند داد.

برگزاری جلسه شفاف سازی دهدشت، کازرو و ممسنی

به گفته وی بازارگردان‌های نمادهای معاملاتی مذکور هم طی این جلسه توضیحات خود را ارائه خواهند کرد. همچنین در پایان جلسه زمانی به ارائه گزارش‌های ارزش‌گذاری، تحلیل نمادها و پاسخ به پرسش‌های ارزش‌گذاری اختصاص داده‌ شده است.

حق‌وردی تأکید کرد: اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه‌گذاری می‌توانند گزارش ارزش‌گذاری و تحلیل نمادهای مذکور، تهیه‌شده توسط خود را برای انتشار تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۲ شهریور ماه با عنوان «گزارش ارزشیابی/تحلیل سهام شرکت…» از طریق اتوماسیون اداری ارسال کنند.


بیشتر بخوانید : علت انفجار در پالایشگاه آبادان چه بود؟


معاون نظارت بازار با تأکید بر اینکه متقاضیان در زمان ارسال گزارش یا پرسش‌های خود حتما اطلاعات تماس را نیز ثبت کنند، گفت: متقاضیان می‌توانند پرسش‌های خود را از طریق شماره پیامک ۲۰۰۰۵۰۰ حداکثر تا ساعت ۱۸:۰۰ روز یک‌شنبه ۱۳ شهریور ماه ارسال کنند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 16 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان