صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر : 112298

اختصاصی شهر بورس/

برکناری «عشقی» تکذیب شد/ رضوانی‌فر: بی‌خبرم!

برکناری «عشقی» تکذیب شد/ رضوانی‌فر: بی‌خبرم!
برکناری رئیس سازمان بورس برای چندمین بار مطرح شده اما منابع آگاه و محمد رضوانی‌فر در گفت‌وگو با شهر بورس از این موضوع ابراز بی اطلاعی می‌کنند.

به گزارش شهر بورس، ظهر امروز اخباری مبنی بر پایان کار مجید عشقی رئیس سازمان بورس در برخی از کانال های فضای مجازی منتشر شد. نکته جالب توجه اینجاست که این شایعات از جایگزینی محمد رضوانی فر به جای عشقی حکایت دارند.

پیگیری های خبرنگار شهر بورس نشان می دهد که این موضوع همانند دفعات گذشته شایعه ای بیش نبوده و صحت ندارد.

خبرنگار شهر بورس جهت پیگیری این موضوع با محمد رضوانی فر نیز تماس گرفت که وی نیز از حضور در سازمان بورس ابراز بی اطلاعی کرد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 8
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 18 =

امیر آشفته دوشنبه , 9 بهمن 1402 - 15:32

حالا که بورس با شتاب تمام در حال سقوط آزاد است از طرفی از هیچکدام از مسئولین و مسئولان صدایی در نمی آید و از طرف دیگر کسی استعفا هم نمی دهد انشا… امیدوارم ساختمان بورس هم همینطور ریزش کند تا خیالمان راحت شود.

رضا دوشنبه , 9 بهمن 1402 - 19:43

بورس نه . بهتر هست بجای کلمه ی بورس ، کلمه ی قمار خونه ، دزد خونه، گاو خونه، کوره ی پولسوزی و نجاست خونه بکار زود. دلار افزایش پیدا کنه ، همانند این چند روز که از ۴۸ هزار تومان به ۵۶ هزار تومان رسیده ، بورس قرمز، منفی و سقوط . دلار کاهش پیدا کنه ، باز هم بورس قرمز، منفی و کاهشی . مگه کارشناسان بورسی و مدیران اون قمار خونه معتقد نبودند که بورس وابسته به دلار هست؟ پس چرا بورس خلاف روند کنونی دلار حرکت میکنه؟!!!!! فقط در روند منفی دلار هست که بورس به‌اش هم سو میشه ؟!!!!!

علی دوشنبه , 9 بهمن 1402 - 16:57

عشقی آدم بی لیاقت وبی کفایتی بود

رضا دوشنبه , 9 بهمن 1402 - 20:13

اکنون هم بی کفایت و نالایق و بی لیاقت هست. عشقی با حقوقی ها و رانت خواران هم کاسه و هم آخور شده. یک سری با ماندن عشقی در بورس موافق هستند چون برای آنها سود داره ‌ . از نفهمی عشقی سوء استفاده کرده و پول قلمبه ای به جیب می زنند . ۹۹ درصد سهامداران خواستار عزل ، محاکمه و مجازات عشقی هستند.

حسین دوشنبه , 9 بهمن 1402 - 20:32

عشقی بی کفایت و نالایق که با حقوقی ها و رانت خواران هم کاسه و هم آخور شدید ، استعفا ، استعفا.

سهامدار قدیمی دوشنبه , 9 بهمن 1402 - 22:02

بجای عشقی بیسواد باید امثال اقایان سعدوندی رو بزارن سال تولید نیست سال سال سال نزول خواریه

حسن روحانی سه شنبه , 10 بهمن 1402 - 8:16

عشقی الاغ و دزد را که با حقوقی ها و رانت خواران هم کاسه و هم آخور شده را باید زنده زنده آتش بزنند. قمار خونه دزد نمی خواد . فردی پاکدست و با تدبیر و درایت ، مدیریت فعال و کاربلد می خواهد که سرمایه های مردم را به بورس جذب کند نه اینکهدسرمایه های مردم را چپاول کند و سهامداران را از بورس فراری دهد .

محسن چهارشنبه , 11 بهمن 1402 - 13:05

لعنت بر مرده و زندتون که زندگی و خانوادمو با این بورستون نابود کردید یه مشت دزد حرووومی دارید اداره میکنید خدا ازتون نگذره

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان