صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۰۷
کد خبر : 126134

بروکر ویندزور [دانلود متاتریدر 4 کارگزاری “Windsor”]

بروکر ویندزور [دانلود متاتریدر 4 کارگزاری “Windsor”]
در میان انبوهی از کارگزاری های فارکس که در این بازار فعالیت می کنند، نام و آوازه برخی از بروکرها بیشتر شنیده می شود که ویندزور (Windsor Brokers) هم یکی از آنها است. با ما همراه باشید تا به بروکر ویندزور بپردازیم.

به گزارش شهر بورس، در میان انبوهی از کارگزاری های فارکس که در این بازار فعالیت می کنند، نام و آوازه برخی از بروکرها بیشتر شنیده می شود که ویندزور (Windsor Brokers) هم یکی از آنها است. اگر می خواهید بدانید که دقیقا «بروکر ویندزور چیست» باید به سال 1988، زمانی که این کارگزاری محبوب تاسیس شد برگردیم! درواقع بروکر ویندزور یکی از قدیمی ترین فعالان بازار فارکس است که معامله نمادهای با ارزش این بازار و قرارداد های CFD را ارائه می دهد. ویندزور به این چند خط محدود نمی شود، با ما همراه باشید تا به بروکر ویندزور بپردازیم.

بروکر ویندزور بررسی؛ ویژگی های بروکر ویندزور در یک نگاه!

بروکر ویندزور یکی از مشهورترین کارگزاری های بازار فارکس است که در لیست بهترین بروکرها قرار دارد چرا که این کارگزاری از سابقه فعالیت طولانی در فارکس برخوردار بوده و ریشه های آن به سال 1988 باز می گردد. از سوی دیگر، ویندزور به پر رگوله ترین پلتفرم معاملاتی شهره دارد! این کارگزاری نه تنها خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد، بلکه از زبان فارسی و وب سایت رسمی برای ایرانیان نیز برخوردار می باشد. بروکر ویندزور امکان معامله دارایی های گران بهایی همچون جفت ارزها، ارزهای دیجیتال، کالا و انرژی، شاخص ها، فلزات گران بها [مثل طلا/نقره] و … را برای تمامی علاقه مندان فراهم می کند. ویژگی های ویندزور:

 

ویژگی های بروکر ویندزور

 

مشخصات

 

نام بروکر

 

ویندزور/ windsor brokers

 

سال تاسیس

 

1988

 

آدرس سایت ویندزور فارسی

 

https://fa.windsorbrokers.com.bz/

 

دفتر مرکزی

 

قبرس

 

رگوله

 

کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس [CySEC] | سازمان خدمات مالی سیشل [FSA] | اوراق بهادار اردن [JSC]

 

حداقل واریزی

 

50$

 

حداقل لوریج

 

1:1000

 

انواع حساب تجاری

 

·         حساب پرایم [PRIME]؛

·         حساب زیرو [ZERO]؛

·         وی آی پی زیرو [VIP ZERO]؛

·         حساب دمو-آزمایشی [Demo Account].

 

ارائه خدمات به ایران

 

دارد

 

پشتیبانی از زبان فارسی

 

دارد

 

واریز و برداشت ریالی

 

دارد

 

پلتفرم های معاملاتی

 

متاتریدر 4

 

پشتیبان بروکر

 

تماس، ایمیل، چت زنده و شبکه های اجتماعی.

 

روش های واریز/برداشت

 

ریالی|ارزهای دیجیتال|وب مانی

 

اپلیکیشن موبایل

 

اندروید/ios

ویژگی های ویندزور فراتر از این چند مورد هستند و اگر شما هم قصد دارید تا بیشتر از قبل با این کارگزاری ها آشنا شوید، تنها کافی است تا مقاله های دانلود متاتریدر 4 ویندزور، حداقل واریزی ویندزور، نماد نفت در ویندزور، مقایسه کمیسیون و اسپرد بروکر ویندزور در حساب های معاملاتی، نماد شاخص دلار در بروکر ویندزور، آلپاری یا ویندزور، بررسی رگوله ویندزور و … را در رسانه های تخصصی بازار فارکس ازجمله کانون تریدر های موفق فارکس و ارز های دیجیتال دیجی تریدرز Digitraderz، مای اف ایکس بوک Myfxbook، ارن فارکس EarnForex و دیگر وب سایت های معتبر مطالعه کنید.

photo 2024 04 25 07 16 55 11zon 1

بروکر ویندزور دارای رگوله های متعددی است که CySEC، FSA و JSC برخی از مهم ترین ها هستند.

زیرو یا پرایم؟ معرفی انواع حساب های معاملاتی ویندزور!

بروکر ویندزور به طور کلی دو نوع حساب معاملاتی به سبک کارگزاری های قدیمی در اختیار معامله گران خود قرار می دهد. انواع حساب ویندزور:

 

حساب پرایم (Prime)

 

حساب زیرو (Zero)

 

حداقل واریزی: 50 دلار

 

حداقل واریزی: 1000 دلار

 

لوریج 1:1000

 

لوریج 1:1000

 

بدون کمیسیون

 

8 دلار در هر لات

Windsor از کدام پلتفرم های معاملاتی پشتیبانی می کند؟ معرفی پلتفرم های ترید ویندزور برای مشتریان!

بروکر ویندزور یکی از قدیمی ترین کارگزاری های فارکس در جهان است. این بروکر از سال 1988 در حال ارائه خدمات مالی به معامله گران فارکس است و رضایت بخش زیادی از معامله گران را بدست آورده است. تنها پلتفرم ارائه شده در این بروکر نسخه محبوب متاتریدر 4 ویندزور است. هر چند این برنامه در حال حاضر از سوی شرکت متاکوتس (MetaQuotes) که سازنده آن است، پشتیبانی نمی شود! اما شما می توانید با دانلود متاتریدر 4 برای بروکر ویندزور، از نسخه خریداری شده توسط این بروکر، استفاده نمایید.

جالب است بدانید که در ساخت متاتریدر 4، مالکان بروکر ویندزور و شرکت روسی متاکوتس همکاری نزدیکی در انجام پروژه داشتند. گفته می شود که آقای جانی ابوایتا [که موسس کارگزاری ویندزور است] اولین بار پیشنهاد استفاده از لات در محاسبه حجم متاتریدر را، به این شرکت داده است و همچنان بروکر ویندزور از همان نسخه متاتریدر 4 در حساب های خود استفاده می کند.

راهنمای دانلود متاتریدر 4 ویندزور بروکرز

با دانلود متاتریدر 4 ویندزور، می توانید از ارتباط بهتری با این کارگزاری برخوردار شده و معاملات خود را انجام دهید. این نرم افزار محبوب قابلیت دانلود در سیستم عامل های مختلفی همچون ویندوز، موبایل، لینوکس و … را دارد. در کل، برای دانلود متاتریدر 4 ویندزور 3 روش کلی وجود دارد:

  • دانلود از طریق وب سایت رسمی ویندزور بروکرز؛
  • دانلود از طریق کابین شخصی؛
  • دانلود و نصب بر روی تلفن همراه.

هر یک از روش های بالا برای دانلود متاتریدر 4 مورد استفاده قرار می گیرند؛ با این حال، ما در ادامه جدولی تهیه کرده ایم که با کلیک بر روی لینک مورد نظر، می توانید متاتریدر 4 ویندزور را به راحتی دانلود کنید.

 

دانلود متاتریدر 4 بروکر ویندزور برای تمامی نسخه ها

 

لینک های دانلود

 

دانلود متاتریدر 4 ویندزور برای کامپیوتر

 

https://download.mql5.com/cdn/web/windsor.solutions.ltd/mt4/windsorbrokers4setup.exe

 

دانلود متاتریدر 4 ویندزور برای اندروید

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.windsorbrokers.userportal&hl=en&gl=US

 

دانلود متاتریدر 4 ویندزور برای آیفون

 

https://apps.apple.com/hu/app/windsor-brokers/id1475915587

 

دانلود متاتریدر 4 ویندزور برای مک

 

https://download.mql5.com/cdn/web/metaquotes.software.corp/mt4/mt4setup.exe?utm_source=mt4terminal&utm_campaign=download.metatrader5

متاتریدر 4 تنها پلتفرم معاملاتی است که در بروکر ویندزور پشتیبانی می شود و معامله گران می توانند با اتصال به این نرم افزار کاربردی، سفارشات فارکس خود را مدیریت کنند.

photo 2024 04 25 07 16 55 11zon 11zon

نظر کارشناس درخصوص بروکر ویندزور و نتیجه گیری:

ویندزور یکی از امن ترین و قدیمی ترین کارگزاری های فعال در بازار فارکس است که خدمات با کیفیتی را به معامله گران خود ارائه می دهد. بروکر ویندزور از معدود پلتفرم های معاملاتی است که دارای رگوله های مختلف CySEC، FSA، JSC و … می باشد و این امر باعث شده ویندزور بروکرز امنیت بالایی را به کاربران خود هدیه دهد. ویندزور دارای 2 حساب معاملاتی با نام های پرایم و زیرو است که هر یک از آن ها خدمات متنوعی را ارائه می دهند. شما چه تجربه ای از بروکر ویندزور دارید؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول:

  1. بروکر ویندزور چیست؟

بروکر ویندزور یکی از محبوب و البته قدیمی ترین کارگزاری های فارکس است که فعالیت خود را از سال 1988 آغاز کرد. تریدر ها در این بروکر می توانند به معامله جفت ارزها، CFD ها، کالا/شاخص ها، ارزهای دیجیتال و … بپردازند.

  1. حداقل واریزی برای افتتاح حساب در بروکر ویندزور چقدر است؟

معامله گران می توانند با حداقل 50$ در این بروکر ثبت نام و شروع به معامله کنند.

  1. چگونه در بروکر ویندزور ثبت نام کنیم؟

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در بروکر ویندزور به وب سایت رسمی این کارگزاری مراجعه کرده و با کلیک بر روی گزینه ثبت نام، تکمیل فرم و تایید ایمیل در Windsor ثبت نام کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 15 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان