شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
کد خبر : 121470

برون سپاری فعالیت های تولیدی به بخش خصوصی در سال جاری

برون سپاری فعالیت های تولیدی به بخش خصوصی در سال جاری
وزیر کار یکی از هدفگذاری های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را واگذاری بخش اعظمی از فعالیت ها به بخش خصوصی برای افزایش تولید و رشد مشارکت مردمی اعلام کرد.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با ویژه برنامه جهش تولید رادیو اقتصاد اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ در حوزه رونق تولید مجموعه شرکتهای وابسته به صندوق‌های بازنشستگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمام بخشهای فولاد، سیمان، تولید دارو و صنایع و مواد لبنی در هلدینگ ها و شرکتهای مختلف رشد تولید داشتیم.

مرتضوی افزود: هدفگذاری برای ۱۴۰۳ جهش تولید است و امیدواریم به مقام مطلوبی دست یابیم، البته در واگذاری بخش اعظمی از رشته فعالیت‌ها به بخش خصوصی و تقویت بخشی که الزاماً” زیر مجموعه وزارتخانه هاست با رویکرد افزایش تولید در مشارکت مردم بسیاری از شرکتها در بورس عرضه شده و تا پایان‌سال تعداد دیگری عرضه می‌شود.


بیشتربخوانید: توسعه اقتصادی آذربایجان‌شرقی در گرو حمایت از بخش خصوصی است


وی بیان داشت: در حوزه جهش تولید صنایع بزرگ برنامه ریزی هایی شده تا جهش ۲۰ درصدی رقم بزنیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای عملیاتی شدن ایده‌ها چند برنامه ریزی مهم را برشمرد و گفت: رفع موانع تولید و حساب‌های مودیان در صندوق‌ها در حال تسهیل است.

وی خاطر نشان کرد: صدور آسان مجوزها برخط و غیر کاغذی شده و مقرر شده تا ۵میلیون نفر دوره لازم را برای مهارت آموزی و توسعه مراکز آموزشی دوره ببینند.
مرتضوی اظهار امیدواری کرد با افزایش ظرفیت اسمی و سرمایه در گردش از محل تسهیلات با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی مؤلفه‌های اقتصاد پویا در کشور رقم بخورد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + هفت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان