صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 55458

بررسی مزایای برگزاری مجامع شرکت های بورسی

بررسی مزایای برگزاری مجامع شرکت های بورسی
کارشناس بازار سرمایه گفت: برگزاری مجامع شرکت های بورسی موجب افزایش شفافیت و عملکرد این شرکت ها شده است.

به گزارش شهر بورس، خانم وفایی کارشناس بازار سرمایه در خصوص برگزاری مجامع شرکت ها و اعلام صورت های مالی گفت : با این عملکرد باید در انتظار واکنش مثبت روند بازار باشیم .

بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رباب وفایی با اشاره به تراکم برگزاری مجامع شرکت‌ها و تایید و انتشار صورت‌های مالی و تقسیم بخشی از سود بین سهامداران گفت: ازجمله شرکت‌هایی که مجمعشان برگزار شد و مورد توجه اهالی بازار بود پالایشگاهی‌ها بودند.
این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: سهام پالایشگاهی ها به دلیل افزایش قیمت نفت در سال گذشته در مجموع فروش‌ بالا و سود‌ مناسبی را بدست آوردند.
وی همچنین به برگزاری مجمع فلزات در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: هر چند مجمع فولاد به تنفس خورد ولی مجمع فملی، فاسمین و … برگزار شد. فلزات هم سال گذشته هم از افزایش قیمت‌های جهانی بهره بردند و هم به علت افزایش نرخ دلار در داخل کشور در مجموع توانستند سود‌های خوبی بدست آوردند.

وفایی همچنین گفت: پس از برگزاری مجامع شرکت‌ها، انتشار گزارش‌های 12 ماهه، واقعی تر شدن سود‌ها و عملکرد‌ها، وقت آن رسیده که حباب منفی شاخص و رکود بازار کمرنگ تر شود.
بنا بر گفته وی هر چند مشکل کنونی بازار همچنان کاهش ارزش معاملات است اما تجربه نشان داده شرکت‌های خوب با عملکرد‌های مناسب – شاید با یک وقفه زمانی اما به دور از روند اصلی و سایر عوامل – در میان مدت توانسته‌اند سود‌های خوبی را نصیب سهام داران صبور خود کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − هفت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان