صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
کد خبر : 88993

بررسی قیمت مسکن در ایران با سایر کشورها

بررسی قیمت مسکن در ایران با سایر کشورها
قیمت مسکن در کشورهای مختلف بسیار متنوع است. بر این اساس در این مطلب به مقایسه قیمت مسکن در ایران با سایر کشورها می پردازیم.

به گزارش شهر بورس، قیمت مسکن در کشورهای مختلف بسیار متنوع است و تحت تأثیر عوامل مختلف قرار می‌گیرد. در ادامه به برخی از کشورهای معروف و وضعیت قیمت مسکن در آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

در ایالات‌متحده آمریکا، قیمت مسکن در آمریکا بستگی به شهر و منطقه‌ دارد. در شهرهای بزرگ مانند نیویورک، سان‌فرانسیسکو و لس آنجلس، قیمت مسکن بسیار بالا است. همچنین عوامل دیگری مانند وضعیت اقتصادی و سیاست‌های اقتصادی نیز بر قیمت مسکن تأثیر دارند. در کانادا نیز قیمت مسکن بستگی به شهر و منطقه مختلف دارد. در شهرهای مونترال، تورنتو و ونکوور قیمت مسکن بالا بوده و این شهرها به‌عنوان بازارهای گرم مسکن شناخته می‌شوند.

قیمت دلار امروزدر استرالیا نیز بازارمسکن بسیار گرم محسوب شده و قیمت‌ها در شهرهای سیدنی، ملبورن و بریزبن بالا است. انگلستان نیز قیمت مسکن در شهرهای لندن، منچستر و برمینگام خیلی بالا است. بازار مسکن در لندن بسیار رقابتی است و قیمت‌ها بسیار بالا رفته‌اند. در ژاپن، قیمت مسکن در شهرهای توکیو، اوساکا و ناگویا بالاست. با این حال، در برخی مناطق روستایی و مناطق دورافتاده، قیمت مسکن پایین‌تر است. این تحلیل تنها برخی از کشورهای معروف را پوشش می‌دهد و قیمت مسکن در کشورهای دیگر نیز متفاوت خواهد بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + چهارده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان