شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
کد خبر : 7852

بررسی طرح سهمیه‌بندی حامل‌های انرژی در کمیسیون مجلس

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، فریدون عباسی در گفت‌وگویی، به اولویت‌های کاری کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در 4 هفته کاری پیش‌رو اشاره کرد و گفت: طرح سهمیه بندی تمامی حامل‌های انرژی باعنوان “طرح وان” (مخفف واحد انرژی( هفته آینده در کمیسیون انرژی بررسی خواهد شد. نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی تاکید

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، فریدون عباسی در گفت‌وگویی، به اولویت‌های کاری کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در 4 هفته کاری پیش‌رو اشاره کرد و گفت: طرح سهمیه بندی تمامی حامل‌های انرژی باعنوان “طرح وان” (مخفف واحد انرژی( هفته آینده در کمیسیون انرژی بررسی خواهد شد.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این طرح آماده شده اما هنوز به مرحله اعلام وصول نرسیده است.

طرح وان چیست؟

به گفته وی براساس این طرح به هر فرد، مقداری “وان” داده می‌شود در واقع یارانه‌ای که دولت می‌خواهد به هر فرد دهد به شکل “وان” خواهد بود، به این صورت که یک فرد ماهانه 50 وان دارد که می‌تواند آن را مصرف کند و باقیمانده این سهمیه را در بورس بفروشد.

عباسی همچنین به دیگر اولویت‌های کاری کمیسیون انرژی در 4 هفته کاری پیش‌رو اشاره کرد و افزود: کم و کیف بخشودگی هزینه برق 30 میلیون نفر با حضور متخصصان وزارت نیرو در کمیسیون انرژی بررسی خواهد شد و مجلس بحث بخشودگی برق به 30 میلیون نفر را به صورت کارشناسی دنبال می کند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با خانه ملت گفت‌وگویی داشته است، بررسی وضعیت میدان‌های نفتی با حضور وزیر و مدیران وزارت نفت را از دیگر موضوعات قرار گرفته در دستور کار کمیسیون متبوعش عنوان کرد.

بیشتر بخوانید؛
«بورس هوشمند» چیست؟
خودرو به متقاضیان اصلی و مصرف‌کنندگان واقعی تحویل داده شود
سیاست‌های غلط دولت دلیل نگرانی مردم در بورس/ کارهای دولت در تضاد با یکدیگر است

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 16 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان