تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
کد خبر : 114538

بررسی زیگنالی ابزار مهم سیگنال ارز دیجیتال

بررسی زیگنالی ابزار مهم سیگنال ارز دیجیتال
سیگنال رایگان ارز دیجیتال به سرمایه‌گذاران در بازار کریپتو کمک می‌کند که پیش‌بینی‌های درست‌تر و دقیق‌تری در رابطه با سقف و کف قیمت ارزهای مختلف و روند کوتاه‌مدت عملکرد آن‌ها داشته باشند.

به گزارش شهر بورس، سیگنال رایگان ارز دیجیتال به سرمایه‌گذاران در بازار کریپتو کمک می‌کند که پیش‌بینی‌های درست‌تر و دقیق‌تری در رابطه با سقف و کف قیمت ارزهای مختلف و روند کوتاه‌مدت عملکرد آن‌ها داشته باشند. در حال حاضر برای استفاده از برخی ابزارهای سیگنال دهی، باید اشتراک پرداخت کرد. لزوم پرداخت اشتراک برای کاربران ایرانی در بسیاری از مواقع دشوار یا حتی غیرممکن است. این مسئله باعث شده تا کاربران در کانال‌های تلگرامی یا پیچ‌های اینستاگرامی به دنبال سیگنال‌های رایگان مختلف باشند؛ سیگنال‌هایی که کاملاً قابل‌اعتماد نیستند. اهمیت و ضرورت این مسئله باعث شده در این مطلب به معرفی چند مورد از ابزارهای رایگان، اما قابل‌اعتماد بپردازیم.

معرفی تعدادی از سیگنال‌های رایگان ارز دیجیتال

سیگنال رایگان ارز دیجیتال را می‌توان تأییدیه‌هایی به شمار آورد که از سوی سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و تریدرها صادرشده‌اند. این تأییدیه‌ها با هدف سود بردن تریدرهای مبتدی صادرشده و در تشخیص زمان درست برای خرید و فروش به شما کمک می‌کنند. شاید با اختلاف، بهترین ابزار سیگنال ارز دیجیتال رایگان برای بیت کوین را بتوان ابزار زیگنالی دانست؛ بااین‌حال در ادامه شما را نه تنها با زیگنالی، بلکه با برخی دیگر از ابزارهای محبوب آشنا خواهیم ساخت.

زیگنالی

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم بهترین ابزار سیگنال رایگان ارز دیجیتال برای بیت کوین، ابزار زیگنالی است. خوشبختانه وب‌سایت مربوط به این پلتفرم فیلتر نشده و برای آنکه بتوانید از آن استفاده کنید، تنها به ایمیل نیاز خواهید داشت. شما می‌توانید استراتژی‌های معاملاتی فوق‌العاده‌ای را با استفاده از ابزار زیگنالی به‌دست آورید؛ البته استفاده از افزونه‌های سیگنال، کپی تریدینگ و خدمات پیشرفته دیگر یا حتی ارتباط با تحلیل‌گران به کمک پلتفرم زیگنالی ملزم به پرداخت هزینه است. ربات زیگنالی با رصد معامله‌های انجام‌شده در معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای انجام معامله‌های پرسودتر به شما کمک می‌کند. از مزیت‌هایی که با استفاده از این پلتفرم به‌دست می‌آورید، می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • تعدد Provider یا همان ارائه‌دهنده‌ها
  • امکان مشاهده میزان دقت سیگنال
  • فراهم کردن محتواهای آموزشی به‌منظور چگونگی استفاده از کپی تریدینگ و سیگنال‌ها
  • امکان معامله با میزان سرمایه متفاوت
  • امکان سرمایه‌گذاری به‌ روش Profit Sharing یا همان اشتراک سود
  • عدم نیاز و نگرانی بابت شارژ اولیه
  • امکان دیدن چندین پورتفولیو

روبوفارکس

معاملات مربوط به شرکت‌های بزرگی که مجوز فعالیت خود را از اداره رفتار مالی بریتانیا یا همان FCA دریافت کرده‌اند، توسط روبوفارکس کپی می‌شوند؛ درواقع می‌توان روبوفارکس را یکی از پلتفرم‌های کپی ترتدینگ و CopyFX دانست. باوجود اینکه روبوفارکس بهترین سیگنال رایگان ارز دیجیتال نیست، اما مطمئناً یکی از معتبرترین‌ها به شمار می‌رود. در بازارهای سنتی و بازار فارکس شما می‌توانید از این ابزار سیگنال ارز دیجیتال رایگان استفاده کنید. امکان دریافت سیگنال‌های بیت کوین و انواع مختلف آلت کوین در این پلتفرم برای شما وجود دارد. به‌منظور استفاده از روبوفارکس، شما ابتدا باید در این پلتفرم ثبت‌نام کنید. ثبت‌نام در روبوفارکس هم ملزم به وارد کردن شماره تلفن همراه است؛ اما متأسفانه این پلتفرم از شماره تلفن‌های ایران پشتیبانی نمی‌کند و در دسته پلتفرم‌های فیلتر شده قرار می‌گیرد. با این اوصاف شما به یک فیلتر شکن و شماره تماس خارجی یا حداقل شماره تماس مجازی نیاز خواهید داشت.

فرآیند احراز هویت هم از مراحلی است که باید برای استفاده از خدمات مربوط به روبوفارکس طی کنید. علی‌رغم اینکه روبوفارکس کاربران ایرانی را تحریم کرده و خدماتی به ایرانیان عرضه نمی‌کند، اما بسیاری از کاربران ایرانی به دلیل اعتبار بالا این پلتفرم، با جمع‌آوری مدارک هویتی خارجی، سعی دارند در آن عضو شوند.

بررسی زیگنالی ابزار مهم سیگنال ارز دیجیتال

بایننس کیلرز

با مقداری کنجکاوی در حساب‌های توییتری مربوط به کریپتو، احتمالاً با نام BinanceKillers روبه‌رو می‌شوید. از سال ۲۰۱۴ تاکنون حساب BinanceKillers بدون آنکه هویت مالک آن مشخص باشد، سیگنال رایگان ارز دیجیتال عرضه می‌کند.

دقت سیگنال‌هایی که این حساب توییتری منتشر کرده، حدود ۹۶.۶ درصد بوده و حتی عضویت در کانال آن هم کاملاً رایگان است. بااین‌حال اگر می‌خواهید از سیگنال‌های قوی‌تر استفاده کنید باید حق اشتراک بپردازید. این ابزار سیگنال ارز دیجیتالی را با دقت فراوان آن، در رابطه با آلت کوین‌ها می‌شناسند؛ اما شما می‌توانید از سیگنال‌های بیت کوین آن هم استفاده کنید. در کانال مربوط به بایننس کیلرز، سیگنال‌ها به همراه نمودارها و تحلیل‌های مربوطه قابل‌مشاهده هستند.

مواردی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، ازجمله مزایای استفاده از بایننس کیلرز به شمار می‌روند:

  • امکان استفاده و کمک گرفتن از مدل‌های پیش‌بینی بسیار پیشرفته
  • امکان استفاده از تحلیل تکنیکال
  • ارائه محتواهای آموزشی متنوع
  • ارائه سیگنال‌های مطمئن و قابل‌اعتماد
  • ارائه ابزارهای مربوط به مدیریت ریسک

کرپیتوهاپر

در سال ۲۰۱۷ یک نوع ابزار آنلاین سیگنال رایگان ارز دیجیتال در هلند به نام Cryptohopper تأسیس شد. پلتفرم کرپیتوهاپر یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های محبوب در میان کاربران است و بیشتر از ۱۰۰ پروایدر و ۵۵ هزار کاربر فعال در آن وجود دارند. برای ثبت‌نام در این پلتفرم شما تنها کافی است که ایمیل خود را وارد کنید. پلتفرم کرپیتوهاپر به شما کمک می‌کند که سیگنال‌های رایگان زیادی به‌دست آورده و به صرافی‌های معروف دنیا هم متصل شوید. از Providerهای رایگان و بسیار محبوب کریپتوهاپر می‌توان به مواردی که در ادامه نام می‌بریم، اشاره کرد:

  •  Gainscrypt Signals
  •  Momentum Free Scalping
  •  Bitcoin Devil A.I Signals
  •  Strategy Nakamoto

اگر می‌خواهید از سیگنالرها و پروایدرهای حرفه‌ای‌تری بهره‌مند شوید، باید حق اشتراک مربوط به آن را پرداخت کنید. به‌منظور مشاهده پروایدرها و سیگنالرهای کریپتوهاپر تنها کافی است به اپلیکیشن یا وب‌سایت آن واردشده و بعد از کلیک روی Marketplace گزینه سیگنال را بزنید. در رابطه با مزایای استفاده از این ابزار سیگنال رایگان ارز دیجیتال هم می‌توانیم موارد زیر را به شما معرفی کنیم:

  • امکان کپی تریدینگ به کمک ابزارهای مربوط به مدیریت ریسک پیشرفته
  • امکان سوشال تریدینگ با ابزارهای پیشرفته مدیریت ریسک
  • عدم نیاز به فیلترشکن برای وارد شدن به وب‌سایت یا اپلیکیشن آن
  • برخورداری از اپلیکیشن‌های مناسب با سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS
  • ارائه آموزش‌های غنی
  • امکان خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال مختلف

بررسی زیگنالی ابزار مهم سیگنال ارز دیجیتال

آیا ابزارهای سیگنال رایگان ارز دیجیتال قابل اطمینان هستند؟

در کل ما نمی‌توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که در صورت استفاده از ابزارهای سیگنال ارز دیجیتال رایگان برای شما مشکلی به وجود نمی‌آید. بااین‌حال شما قبل از آنکه از ابزارهای مختلف سیگنال رایگان استفاده کنید، بهتر است در رابطه با تعداد پروایدرها و کاربران آن ابزار، اطلاعاتی به‌دست آورید. ضمن اینکه با انتخاب یک ابزار در صورت استفاده از سیگنال‌های رایگان آن بهتر است به مواردی مانند میزان دفعات کپی آن سیگنال توسط کاربران دیگر توجه داشته باشید؛ علاوه بر این از تطبیق سیگنال انتخابی با حداقل ۱ یا ۲ اندیکاتور تحلیل  تکنیکال غافل نشوید.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 10 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان