صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
کد خبر : 59404

برای ورود به بورس مسیر صعب العبوری داشتیم

برای ورود به بورس مسیر صعب العبوری داشتیم

مدیرعامل تپسی به تشریح سختی‌های ورود این شرکت به بازار سرمایه پرداخت و گفت: با بیش از چند سال تلاش، یک مسیر صعب العبور را طی کردیم تا سهام تپسی عرضه شود.

به گزارش شهر بورس، میلاد منشی‌پور مدیرعامل تپسی در نشست تخصصی تامین مالی دانش بنیان از مسیر بازار سرمایه، اظهار داشت: با ورود شرکت‌ها و صنعت‌های جدید به بازار سرمایه، تغییر رفتار را ایجاد می‌شود که اتفاق بسیار مثبتی است، اما این تغییر نیاز به سرمایه گذاری دارد.

وی افزود: متاسفانه با توجه به شرایط موجود در کشور، میزان سرمایه‌ای که وارد این حوزه شده محدود بوده ولی این امیدواری وجود دارد که شرکت‌های مشابه با تپسی نیز این مسیر را ادامه بدهند.

مدیرعامل تپسی با اشاره به تامین مالی این شرکت از بازار سرمایه، خاطرنشان کرد: تامین مالی که از طریق عرضه سهام انجام گرفت، جهت توسعه شرکت بود، چراکه جای توسعه بسیار زیاد است. با سرمایه مالی و انسانی می‌توان کار کرد.

منشی پور به تشریح مشکلات ورود تپسی به بازار سرمایه پرداخت و گفت: بیش از چند سال تلاش، یک مسیر صعب العبور را طی کردیم که اگر بدنه سازمان نمی خواست، هزار و یک دلیل برای نیامدن وجود داشت.

مدیرعامل تپسی ادامه داد: اینکه ما دارایی مشهود نداریم و به طور کلی یک صنعت جدید هستیم، بدنه اقتصادی و نظارتی کشور یک موجود ناشناخته را شناخت.
ورود تپسی به بازار سرمایه پذیرش یک شرکت نبود بلکه پذیرش یک صنعت بود.

وی درمورد ورود استارتاپ‌ها به بازار سرمایه گفت: این صنعت متحول نمی‌شود، مگر اینکه با بدنه رسمی کشور پیوند پیدا کند. به طور مثال سوالاتی که از ما می‌پرسیدند، دغدغه‌های یک صنعت بود. مسیر ما تا عرضه مسیر سختی بوده اما از این به بعد هم امیدواریم اتفاقات خوبی رخ بدهد و مسیر برای سایر استارتاپ‌ها هموار شود.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 12 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان