تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 65481

برای شب یلدا از کجا خرید کنیم؟

برای شب یلدا از کجا خرید کنیم؟

این روزها گرانی باعث شده که شور و هیجانی برای برگزاری شب یلدا باقی نماند، اما کسبه در اقدامی جمعی قصد دارند تا کالاهای یلدایی را در طرحی سراسری و در قالب فروش فوق العاده با تخفیف ارائه دهند.

به گزارش شهر بورس، اتاق اصناف ایران طرح فروش فوق‌العاده صنوف ویژه ایام شب یلدا را به طور سراسری اجرا می کند. فروش فوق العاده طرحی است که در ایام خاص برگزار می شود و مغازه داران کالاهای خود را با تخفیف ارائه می کنند. اما سوال مهم این است که برای خرید شب یلدا از کجا خرید کنیم؟

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، فروش فوق‌العاده صنوف ویژه ایام شب یلدا از ۲۶ آذر الی ۵ دی ۱۴۰۱ برگزار می شود.

اتاق اصناف ایران، فروش فوق‌العاده اصناف ویژه شب یلدا را با محوریت اتاق‌های اصناف سراسر کشور و اتحادیه‌های صنفی آجیل و خشکبار، قنادان، میوه و تره بار، گل و سایر اتحادیه‌های مرتبط در سراسر کشور برگزار می‌کند.

با توجه به به نزدیکی شب یلدا و به منظور تکریم مردم و تامین آرامش و ثبات بازار و همچنین حمایت از اصناف منصف در این برهه از شرایط اقتصادی ناشی از رکود و تورم، فروش فوق‌العاده صنوف ویژه ایام شب یلدا برگزار می شود.

برای خرید شب یلدا از کجا خرید کنیم؟

مردم می‌توانند برای خرید و استفاده از مزایای این فروش فوق‌العاده و تخفیف‌ها از آن دسته واحدهای صنفی خرید کنند که پوستر «فروش فوق‌العاده صنوف ویژه ایام شب یلدا» را نصب کرده‌اند. تصویر این پوستر در همین خبر آمده است. یعنی هرجا این پوستر بود، آنجا خبرهایی از تخفیف است.


بیشتر بخوانید: انار آبگیری ۹ هزار تومان؛ انار دماوند تا 45 هزار تومان


این طرح با واگذاری مسئولیت‌های اجرایی به صورت اتحادیه محور طراحی شده و از اتحادیه مرتبط انتظار می‌رود همراهی و هدایت و نظارت کافی را بر اجرای بهینه این طرح معمول دارند.

همچنین اضافه می‌شود: واحدهای صنفی متقاضی مشارکت در این فروش فوق العاده نیز جهت اخذ مجوز مشارکت لازم است به اتحادیه صادرکننده پروانه کسب خود مراجعه کنند.

برای شب یلدا از کجا خرید کنیم؟

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان