شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
کد خبر : 65050

بخشنامه عرضه لاماری ایما در بورس ابلاغ شد

بخشنامه عرضه لاماری ایما در بورس ابلاغ شد

با توجه به استقبال و افزایش تقاضا، بخشنامه مرحله سوم برای عرضه لاماری ایما در بورس منتشر شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت نیوز، با توجه به استقبال و افزایش تقاضا، بخشنامه مرحله سوم برای عرضه لاماری ایما در بورس منتشر شد.

در ادامه روند عرضه خودروها در بورس کالا و البته پس از استقبال خوب از این مدل عرضه خودرو در کشور، هلدینگ آرین پارس موتور در بخشنامه‌ای شرایط مرحله سوم عرضه لاماری ایما در بورس را اعلام کرد.

در این شرایط از روز دوشنبه 28 آذر ماه تا پایان همان روز؛ خریداران می‌توانند پس از اخذ کد بورس نسبت به ثبت درخواست خرید این خودرو نزد کارگزاری‌های مجاز بورس اقدام کنند.

این محصول با قیمت پایه 981 میلیون تومان به عنوان قیمت پایه بعلاوه 9 درصد هزینه مالیات بر ارزش افزوده و نهایتا با افزوده شدن 24 میلیون تومان به عنوان سایر هزینه‌های قانونی عرضه خواهد شد.


بیشتربخوانید:جزئیات عرضه لاماری در بورس کالا


بخشنامه عرضه لاماری ایما در بورس ابلاغ شد

استقبال از لاماری ایما در بورس

از آنجایی که گفته می‌شود لاماری ایما و دیگنیتی رقیب هم هستند، باید جزئیات عرضه دیگنیتی در بورس را مدنظر قرار داد. اگر فعالان و سرمایه‌گذاران بازار این دو خودرو را رقیب یکدیگر بدانند به این معنا است که احتمالا از لاماری ایما نیز همانند دیگنیتی استقبال می‌شود. تقاضای بالا برای این خودرو نیز به معنای بالا رفتن قیمت پایه است.

با هزینه های جانبی و مالیات، قیمت تمام شده دیگنیتی برای خریدار حدود یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان تمام شد که ۱۰۰ میلیون تومان از بازار ارزان‌تر است. یعنی خریدار با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومانی در دو ماه ۱۰۰ میلیون تومان سود کرده است.

متقاضیان لاماری ایما اگر قصد دارند با خرید این خودرو به اندازه خریداران دیگنیتی سود کنند، باید قیمت پیشنهادی خود را روی نرخ های یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان ثبت کنند.

در مقایسه لاماری ایما با دیگنیتی باید این نکته را در نظر گرفت که دیگنیتی مدت زمان بیشتری است که در بازار حضور دارد اما لاماری ایما کمتر. بنابراین اعتماد به دیگنیتی بیش از لاماری ایما است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان