تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر : 96343

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

با انواع وام بانک سینا آشنا شوید + جزئیات

با انواع وام بانک سینا آشنا شوید + جزئیات
بانک سینا در راستای ارائه تسهیلات به مشتریان خود طرح‌های متنوعی را در نظر گرفته‌ که اشخاص و کسب‌وکارها می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش شهر بورس، بانک سینا در راستای ارائه خدمات به مشتریانش تسهیلات متنوعی را برنامه‌ریزی کرده است که مشتریان این بانک بر اساس نیازها و شرایط خود می‌توانند از این وام‌ها بهره ببرند. در این گزارش با انواع وام بانک سینا آشنا می شوید.

در ادامه به معرفی اجمالی انواع تسهیلات بانک سینا می‌پردازیم.

انواع وام بانک سینا

نخستین تسهیلات بانک سینا با نام بانکداری خرد شناخته می‌شود که ویژه اشخاص و کسب‌وکارهای کوچک است. این تسهیلات به پنج طرح تقسیم می‌شود که نخستین طرح، ارغوان نام دارد.

در طرح ارغوان گروه هدف مشتریان حقیقی و صاحبان مشاغل وکسب و کارها هستند که
نوع سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز با حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریال می‌باشد و تسهیلات این طرح در قالب عقد مرابحه و با نرخ‌های ۱۸٫ ۲۰٫ ۲۲٫ ۲۳درصد است که حداکثر مبلغ تسهیلات قابل پرداخت سه میلیارد ریال در قالب تسهیلات خرد مصرفی و پنج میلیارد ریال برای صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها
مدت سپرده‌گذاری است.

طرح تسهیلاتی نیلوفر

گروه‌های هدف این طرح مردم عادی و افراد کسب‌وکارهای کوچک است که نوع سپرده این طرح قرض‌الحسنه پس‌انداز با حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریال جهت افتتاح حسابو حداقل میانگین رسوب منابع برای پرداخت تسهیلات ۵ میلیون ریال است که در قالب وام قرض الحسنه ۴ درصد و تا سقف سه میلیارد ریال قابل پرداخت است.

دیگر طرح‌های این تسهیلات طرح‌های اطلسی، نرگس و لیلیوم می‌باشد.

بانکداری اختصاصی

بخش دوم تسهیلات بانک سینا بانکداری اختصاصی نام دارد که گروه هدف بانک سینا در حوزه بانکداری اختصاصی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ است که متناسب با نیاز آنان، خدمات شخصی‌سازی شده را در اختیار ایشان قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سینا


جهت آگاهی و کسب اطلاعات از طرح‌های این بخش به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه نمایید.

بانکداری تجاری

سومین تسهیلات بانک سینا بانکداری تجاری نام دارد که گروه هدف بانک سینا در حوزه بانکداری تجاری، شرکت‌های فعال در صنعت انرژی (نفت، گاز و برق)، شیمیایی (مواد معدنی پایه، پتروشیمی و پلیمری)، صنایع معدنی و کانی‌های فلزی، ماشین‌آلات و تجهیزات برقی (تمرکز بر وسایط نقلیه و خدمات خودرو)، خدمات اطلاعاتی و ارتباطی (مخابرات)، خدمات عمران، مسکن و شهرسازی، صنایع غذایی، صنایع دارویی، خدمات سلامت و گروه خدمات آموزشی است.

تسهیلات بانکداری تجاری شامل سه طرح نارون، افرا و سپیدار می‌باشد که به طور مثال طرح سپیدار مخصوص پرسنل شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ است که حداقل مبلغ مورد محاسبه جهت بهره‌برداری از تسهیلات، 5 میلیون ریال است.

نرخ کارمزد 4 درصد بر اساس میانگین رسوب سپرده می‌باشد و مبلغ تسهیلات برای هر کارمند تا سقف ۳ میلیارد ریال است.

بانکداری اجتماعی

بانکداری اجتماعی آخرین بخش تسهیلات بانک سینا می‌باشد که گروه‌های هدف آن اشخاص شامل افراد حقیقی، کارگران، پیشه‌وران، روحانیون، مددجویان، دام‌پروران، رانندگان (کامیون، تاکسی و سواری)، عشایر، اهل سنت و حوزه مساجد است.

این بخش شامل دو طرح آفتاب و چشمه می‌باشد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان