صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 123716

بازگشت متیس به جمع ترندهای بازار

بازگشت متیس به جمع ترندهای بازار
یکی از ارزهای دیجیتالی که امروز در بازار ترند شده، متیس (METIS) است. در زمان نگارش این خبر، متیس با قیمت ۹۴٫۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۶٫۶ درصد رشد دارد.

به گزارش شهر بورس، علاوه بر رشد کلی بازار کریپتو در آستانه هاوینگ بیت کوین، به نظر می‌رسد که عوامل دیگری هم در صعودی شدن روند قیمت متیس نقش داشته‌اند. یکی از مهم‌ترین این عوامل، لیست شدن متیس در پلتفرم معاملاتی فرابورس DWF Liquid Markets است.

طبق گزارش‌ها، پلتفرم معاملاتی DWF Liquid Markets به تازگی و در اقدامی قابل‌توجه، ۵ ارز دیجیتال تن کوین (TON)، سلو (CELO)، هش‌فلو (HFT)، جسمی کوین (JASMY) و متیس را لیست کرده است. انتظار می‌رود که این اقدام باعث افزایش تقاضا و تسهیل دسترسی معامله‌گران به این ارزهای دیجیتال شود.

متیس به عنوان یک راه‌حل لایه دوم اتریوم، با هدف رسیدگی به مشکلات این بلاکچین، از طریق افزایش تمرکززدایی، امنیت و مقیاس‌پذیری، طراحی و ساخته شده است.

علاوه بر این، متیس قصد دارد با برخی دیگر از چالش‌های مهم اتریوم نیز مقابله کند، از جمله سرعت و هزینه تراکنش‌ها. در کل، این پروژه در تلاش است تا کارایی و عملکرد شبکه اتریوم را افزایش دهد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + پانزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان