شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
کد خبر : 9467

بازگشت بورس در روزهای سقوط دلار

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام طرف تقاضا در کلیت بازار سهام تقویت شد و شاخص کل متاثر از معاملات مثبت در نمادهای شاخص‌ساز رشدی 3 هزار واحدی داشت. دیروز در دقایق پایانی معاملات بازار سهام صف‌های فروش برخی از نمادها جمع شد و امروز نیز در مرحله پیش‌گشایش

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام طرف تقاضا در کلیت بازار سهام تقویت شد و شاخص کل متاثر از معاملات مثبت در نمادهای شاخص‌ساز رشدی 3 هزار واحدی داشت.

دیروز در دقایق پایانی معاملات بازار سهام صف‌های فروش برخی از نمادها جمع شد و امروز نیز در مرحله پیش‌گشایش تقاضا در کلیت بازار سهام تقویت شد و روند شاخص کل و شاخص هم‌وزن مثبت شد.

نمادی مانند خودرو که در روزهای اخیر حدود 20 درصد اصلاح داشته امروز با صف خرید همراه شده است و روندی مثبت دارد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، به نظر می‌رسد شاخص کل بازار سهام تا انتخابات آمریکا روندی سینوسی داشته باشد زیرا قیمت دلار در هنوز مشخص نیست و به نوعی بازار سهام منتظر ریزش قیمت دلار است و در طی چند روز گذشته قیمت دلار نیز حدود 3 هزار و 500 تومان ریزش داشته است.

به‌نظر می‌رسد با ریزش قیمت دلار و طلا سرمایه خارج شده از این بازارها به سمت بازار سهام که در کف قیمتی قرار حرکت می‌کند اما این موضوع نیز فقط یک سناریو است و باید اعتماد به بازار سهام بازگردد.

نمادهای فملی، خودرو و وبملت بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای حکشتی، خبهمن و رانفور بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

به‌نظر می‌رسد نوسان نزولی شاخص کل به دلیل جو هیجانی بازار سهام بود تمام شده و از طرفی نیز اکثریت سهم‌های بازار سهام در کف قیمتی خود قرار دارند و به نظر می‌رسد بازار سهام مستعد جذب سرمایه و رشد است.

در دو روز گذشته بیش از 500 میلیارد تومان سرمایه جدید وارد بازار سهام شده است و این نشانی از خروج سرمایه از بازارهای سوداگری است.

بیشتر بخوانید؛
خبر جدید از پرداخت پول صندوق توسعه برای بورس
سیگنال بورس‌ کالا برای بازار ارز/ ریزش قیمت دلار ادامه دارد

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =

پراپ تریدینگ

کمان