شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
کد خبر : 110151

بازار سرمایه رشد شتابانی را شروع کرده است

بازار سرمایه رشد شتابانی را شروع کرده است
دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار گفت: بازار سرمایه رشد شتابانی را شروع کرده و باید از تکنولوژی جدید در ساختار بازار استفاده کنیم.

به گزارش شهر بورس، عظیم ثابت دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، در همایش رونمایی از هوش تجاری رایان هم افزا بیان کرد: بازار سرمایه ما رشد شتابانی را شروع کرده و استفاده از فناوری های و تکنولوژی های نوین که با هوش مصنوعی کار می کنند نیاز و ضرورت بیشتری را در آن احساس می کنیم. نمی شود که ما بازار سرمایه رو به رشدی داشته باشیم اما از تکنولوژی جدید در ساختار بازار استفاده نکنیم.

ثابت ادامه داد: آنچه که الان برای تمامی مدیران تاثیرگزار است این است که مدیران بتوانند دیتا گدرینگ را به خوبی انجام دهند و آن تبدیل به فرآیندی درست و تصمیم گیری خوبی شود.


بیشتر بخوانید: رویداد هوش تجاری در بازار سرمایه ایران توسط رایان هم افزا برگزار می شود


دبیرکل کانون کارگزاران به تمجید از فعالیت های رایان هم افزا پرداخت و افزود: دوستان ما در رایان هم افزا دارند این کار را انجام می دهند و قدم بزرگی را در این راستا بر می دارند. از کمک آقای فرهنگیان و گروهشون بابت این کمک ممنونیم.

وی اظهار داشت: بازار سرمایه سیستمی بسیار ساده ای داشت که در این سه دهه شاهد رشد بسیار چشمگیری هستیم. از دوستان دیگر هم انتظار داریم تا برای پیشرفت در این زمینه بازار سرمایه را یاری دهند. ما هم در کانون در کنار این عزیزان هستیم و هر کاری که از دستمان بر بیاید را انجام می دهیم.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 7 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان