شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
کد خبر : 9354

مدیرعامل کارگزاری بانک مسکن:

بازار سرمایه، در هر شرایطی به رشد خود ادامه می دهد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، مدیرعامل کارگزاری بانک مسکن در گفت و گویی با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در خصوص جذابیت های بازار سرمایه اظهار داشت: بازار سرمایه در مقایسه با دیگر بازارهای موازی، همچنان از جذابیت های لازم برخوردار است. در شرایط فعلی بازار سهام برای جذب نقدینگی بسیار مستعد است و

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، مدیرعامل کارگزاری بانک مسکن در گفت و گویی با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در خصوص جذابیت های بازار سرمایه اظهار داشت: بازار سرمایه در مقایسه با دیگر بازارهای موازی، همچنان از جذابیت های لازم برخوردار است. در شرایط فعلی بازار سهام برای جذب نقدینگی بسیار مستعد است و می تواند در بلندمدت سودهای مناسبی را عاید سرمایه گذاران کند.

وی با بیان اینکه به زودی سرمایه گذاران شاهد رشد بازار سرمایه خواهند بود، به ریسک های پیش روی بورس اشاره کرد و افزود: یکی از مباحثی که در خصوص آن صحبت می شود انتخابات در ایالات متحده است.

مدیرعامل کارگزاری بانک مسکن با بیان اینکه، انتخابات ایالات متحده در عمل و طی بلندمدت هیچ تاثیری بر روی اقتصاد کشور ندارد و صرفا واکنش ها به آن ذهنی و و روانی است، افزود: با این حال در صورت پیروزی هر یک از احزاب سیاسی بازار سرمایه در مسیر رشد حرکت می کند.

بحرالعلوم در خصوص تأثیر انتخابات آمریکا بر صنایع پیشرو در بازار سرمایه اذعان داشت: با پیروزی دموکرات ها در انتخابات آمریکا مبحث هیجانی افزایش قیمت دلار به اتمام خواهد رسید که البته بعید میدانم نرخ دلار به زیر ۲۵ هزار تومان برسد. در کنار کاهش قیمت دلار شاهد تسهیل تبادل مالی و تجاری خواهیم بود و این موضوع افزایش سود آوری شرکت ها را به همراه دارد. در صورت پیروزی ترامپ، به دلیل افزایش دلار، بازار ارز دچار هیجان می شود و شاهد صعود قیمت سهام شرکت های صادرات محور خواهیم بود که البته درصد گسترده ای از ناشران بورسی در این بخش فعال هستند.

بحرالعلوم ادامه داد: انتخاب هر دو کاندید ریاست جمهوری در آمریکا محرک بازار سرمایه است. دلیل عمده آن نیز تحرکات نرخ دلار یا تسهیل تبادل مالی و تجاری است. توصیه همیشگی به سهامداران این است که به هیچ عنوان در بازار سرمایه رفتار هیجانی نداشته باشند و در پی خرید طلا، مسکن، سکه و دلار نباشند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

پراپ تریدینگ

کمان