شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۵۸
کد خبر : 3032

اولین جزئیات از پیش‌گشایش بورس چهارشنبه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، پیرو اولین جزئیات از پیش‌گشایش ، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز چهارشنبه، تشکیل صف‌های خرید در نمادهای کوچکتر و تشکیل صف‌های فروش سنگین در برخی نمادهای بزرگ بانکی موجب شده تا امروز احتمالا بازار با تعادل بیشتری در میان عرضه و تقاضا شروع به کار کند. در

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، پیرو اولین جزئیات از پیش‌گشایش ، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز چهارشنبه، تشکیل صف‌های خرید در نمادهای کوچکتر و تشکیل صف‌های فروش سنگین در برخی نمادهای بزرگ بانکی موجب شده تا امروز احتمالا بازار با تعادل بیشتری در میان عرضه و تقاضا شروع به کار کند.

در فرایند پیش‌گشایش امروز، سه نماد ونوین، میهن و وگردش به ترتیب با ۳۷۴، ۱۶۸ و ۱۴۱ میلیون صف خرید بیشترین متقاضی را دارند و در طرف عرضه نیز دو غول بانکی وتجارت و بصادر در کنار دو نماد شبندر و شتران بیشترین فروشنده را به خود اختصاص داده‌اند.

بازار امروز در حالی از دقایقی دیگر آغاز به کار می‌کند که روز گذشته شاخص کل با رشدی ۶ هزار واحدی مجددا وارد کانال یک میلیون واحدی شده بود. همچنین امروز قرار است عرضه اولیه «پیزد» انجام شود، عرضه اولیه کوچکی که به احتمال بسیار زیاد رکورد مشارکت در عرضه‌اولیه را می‌شکند.

پیش از آغاز معاملات امروز، نماد های‌وب به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شده است.

بیشتر بخوانید :

بورس آماده شروعی سبز در ابتدای هفته/ صف‌های فروش جمع شدند

ساعت معاملات بورس از امروز چطور است؟

کاهش التهاب بازار خودرو با اخذ مالیات بر عایدی سرمایه

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − سه =

پراپ تریدینگ

کمان