شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۰۳
کد خبر : 3363

اولین جزئیات از بورس روز دوشنبه/ بازار کم‌توان‌تر از روزهای قبل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز دوشنبه و بر اساس اولین جزئیات از بورس روز دوشنبه تشکیل صف فروش در برخی نمادها باعث شده تا تعادل در بازار بیشتر از روز گذشته باشد و امروز احتمالا شاهد رشدی کم‌قدرت‌تر از روزهای قبل در شروع بازار باشیم. این در

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز دوشنبه و بر اساس اولین جزئیات از بورس روز دوشنبه تشکیل صف فروش در برخی نمادها باعث شده تا تعادل در بازار بیشتر از روز گذشته باشد و امروز احتمالا شاهد رشدی کم‌قدرت‌تر از روزهای قبل در شروع بازار باشیم. این در حالی است که شاخص کل روز گذشته در ۵ دقیقه ابتدایی بیش از ۲۰ هزار واحد رشد کرده بود.

در فرایند سفارش‌گذاری بازار سهام امروز، اگر چه نمادهایی همچون وپارس، شپنا و وآیند با صف خرید چند صد میلیونی همراه هستند اما صف فروش در تپکو و همچنین ریزش صف خرید در نمادهای بزرگی چون فولاد و خساپا باعث شده تا احتمالا امروز بازار با قدرت کمتری معاملات خود را آغاز کند.

در معاملات امروز بازار سهام و بر اساساولین جزئیات از بورس روز دوشنبه  در حالی از دقایقی دیگر آغاز می‌شود که از در دو روز ابتدایی این هفته شاخص کل بیش از ۸۰ هزار واحد رشد کرده و توانسته روز گذشته سقف تاریخی قبلی خود را بهبود ببخشد.

پیش از بازگشایی بورس، نمادهای پدرخش و وبشهر به دلیل تغییر ۵۰ درصدی قیمت و نماد خودرو به دلیل افشای اطلاعات گروه الف متوقف شده‌اند.

بیشتر بخوانید :

افت مجدد شاخص کل بورس/ بازار سرمایه باز هم سرخ پوش شد

افت مجدد شاخص کل بورس/ بازار سرمایه باز هم سرخ پوش شد

اعتقاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از پیش فروش نفت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان