شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۰۸
کد خبر : 9385

اولین تحرکات بازار هفته/ عرضه در نمادهای خودرویی زیاد شد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش ‌گشایش بازار سهام امروز نمادهای خودرویی که در 2  هفته قبل وضعیت خوبی داشتند با افزایش عرضه روبه‌ رو شدند، نمادهای خودرویی در دوره اصلاح بازار سهام به شدت ریزش کردند و در دو هفته گذشته روند خوبی را طی کردند. اما به نظر می ‌رسد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش ‌گشایش بازار سهام امروز نمادهای خودرویی که در 2  هفته قبل وضعیت خوبی داشتند با افزایش عرضه روبه‌ رو شدند، نمادهای خودرویی در دوره اصلاح بازار سهام به شدت ریزش کردند و در دو هفته گذشته روند خوبی را طی کردند.

اما به نظر می ‌رسد روند کلیت بازار سهام امروز روندی مثبت باشد و در نمادهای بنیادین تقاضا بیشتر از عرضه است.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، به نظر می ‌رسد به دلیل افزایش قیمت دلار و تثبیت آن در کانال 30 هزار تومان سهم‌ های دلاری بیشتر مستعد رشد باشند و بازار بیشتر به سهم‌ های ارز محور مانند پتروشیمی‌ ها و پالایشی ‌ها و فلزات توجه داشته باشد، زیرا سهم‌ها بازار سهام به نوعی با دلار 20 هزار تومان معامله می‌شوند.

بازار سهام تا انتخابات امریکا روندی سینوسی خواهد داشت زیرا محتمل است در صورت پیروزی بایدن قیمت دلار ریزش داشته باشد و در صورت پیروزی ترامپ افزایش قیمت دلار محتمل‌ تر است و در کوتاه مدت باعث رشد بازار سهام است.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با پیش بینی‌اش در خصوص بورس امروز چنین گفته بود: به نظرم با وجود ریسک‌های مختلف بازار از جمله نزدیک شدن به نتابج انتخابات امریکا و افزایش نرخ ارز کفه ترازو در قسمت تقاضا سنگینی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید؛
۱۰ پیش‌بینی از آینده بورس / کارشناسان چقدر به بورس امیدوارند؟
خبر جدید از پالایشی یکم (دارادوم) / ارسال پیامک برای صاحبان پالایشی یکم در جمعه
تبعات تحریم بانک های ایرانی بر صنایع بورسی و غیر بورسی

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − چهارده =

پراپ تریدینگ

کمان