شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۲۹
کد خبر : 9560

اولین تحرکات بازار هفته/ صف خرید در نماد خودرو

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش ‌گشایش و اولین تحرکات بازار سهام امروز نماد خودرو صف خرید دارد و به نظر می‌رسد روند معاملات امروز بازار سهام نسبت به روز های قبل بهتر باشد. در اولین تحرکات و هم چنین دو ساعت ابتدایی معاملات امروز بازار سهام برای بهتر شدن جو هیجانی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش ‌گشایش و اولین تحرکات بازار سهام امروز نماد خودرو صف خرید دارد و به نظر می‌رسد روند معاملات امروز بازار سهام نسبت به روز های قبل بهتر باشد.

در اولین تحرکات و هم چنین دو ساعت ابتدایی معاملات امروز بازار سهام برای بهتر شدن جو هیجانی و بیشتر شدن تقاضا نسبت به عرضه بسیار مهم است و می‌تواند روی معاملات روزهای آینده تاثیر داشته باشد.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، در جریان مرحله پیش گشایش امروز بازار سهام نمادهای ولپارس، خودرو، قزوین، قثابت و ونوین صف ‌های خرید بورس و نمادهای گدنا، رافزا، غگیلا و ذوب صف‌های خرید فرابورس هستند.

هم چنین بهتر شدن روند معاملات این هفته بازار سهام در حالی که روز سه ‌شنبه 13 آبان انتخابات آمریکا برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا ریسک ‌پذیری سهامداران بیشتر می‌شود.

همچنین در نماد صندوق پالایشی یکم که زیان آن با احتساب تخفیف 30 درصدی به 9 درصد رسیده به صورت دستوری حمایت می‌شوند تا سهامداران بیش از این متضرر نشوند.

بیشتر بخوانید؛
عرضه خودرو در بورس منتفی شد
وضعیت بازار مسکن یک هفته مانده به انتخابات آمریکا
دستور رئیس قوه قضاییه برای بررسی مشکلات بازار سرمایه
سایپا چقدر گران کرد؟/ افزایش قیمت فراتر از انتظار!

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 20 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان