شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۱۴
کد خبر : 9083

اولین تحرکات بازار سهام هفته/ افزایش تقاضا در نمادهای خودرویی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در حالی که بازار هفته قبل بازاری نوسانی و نزولی بود اما پیش ‌بینی می‌شود بازار این هفته به دلیل تعادل عرضه و تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز و همچنین حمایت حقوقی‌ها بازاری متعادل و رو به صعود باشد. در اولین تحرکات بازار سهام و در مرحله پیش گشایش بازار

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در حالی که بازار هفته قبل بازاری نوسانی و نزولی بود اما پیش ‌بینی می‌شود بازار این هفته به دلیل تعادل عرضه و تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز و همچنین حمایت حقوقی‌ها بازاری متعادل و رو به صعود باشد.

در اولین تحرکات بازار سهام و در مرحله پیش گشایش بازار امروز نمادهای شاخص‌ساز مانند خودرویی‌ها با افزایش تقاضا همراه شدند و به نظر می‌رسد روند بازار رو به تعادل باشد.

نمادهای پترول، کاوه و رانفور از دیگر تقاضاهای خرید در مرحله پیش‌ گشایش به شمار می‌روند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در اولین تحرکات جو هیجانی بازار در هفته گذشته به دلیل بی‌اعتمادی بازار بود اما در روهای سه‌شنبه و چهارشنبه سهامداران حقیقی در کف قیمتی خرید کردند و بازار به نوعی به تعادلی نسبی رسید، اما طبق نظر کارشناسان بازار سهام تا انتخابات آمریکا نوسانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: واکنش مردم به افزایش قیمت ارز/ آیا دلار حباب قیمتی دارد؟

این نوسان نزولی بازار در حالی است که نرخ ارز در بازار آزاد به 30 هزار تومان رسید و بازار سهام ما بازاری ارزی است و با افزایش نرخ ارز باید واکنش مثبت نشان می‌داد.

حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با پیش بینی بورس امروز، گفته بود: به نظر می‌رسد فشار عرضه در بازار تا حدی تخلیه شده است و فردا مانند هفته گذشته از سمت عرضه فشاری به بازار نخواهیم داشت، اما یکی از دلایل صف‌نشینی و افت شاخص کل بازار ممنوعیت نوسان‌گیری روزانه بود که باعث خروج سرمایه از بازار سهام شد.

بیشتر بخوانید: تشکیل کارگروه وزارت راه و بانک مرکزی برای تهیه بسته مالی تولید مسکن

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان