شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۱۰
کد خبر : 8712

اولین تحرکات بازار امروز/ ادامه فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش گشایش امروز بازار سهام فشار عرضه در نمادهای شاخص ‌ساز ادامه دارد و به نظر می‌رسد بازار نیز قفل در صف‌های فروش شروع به کار کند. بعد از اخبار ادعای فعال شدن مکانیسم ماشه توسط امریکا بازار هر روز با جو هیجانی و صف‌های فروش همراه

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش گشایش امروز بازار سهام فشار عرضه در نمادهای شاخص ‌ساز ادامه دارد و به نظر می‌رسد بازار نیز قفل در صف‌های فروش شروع به کار کند.

بعد از اخبار ادعای فعال شدن مکانیسم ماشه توسط امریکا بازار هر روز با جو هیجانی و صف‌های فروش همراه است و به نظر می‌رسد تا تخلیه این جو هیجانی بازار سهام به سیر صعودی بازنگردد.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، امروز حتی نمادهای بزرگ مانند فولاد نیز با افزایش عرضه همراه شدند، اما نماد پترول و عرضه اولیه ثامید تقاضای خوبی در بازار سهام دارند.

نمادهای بانکی که در دوره بعد از اصلاح بازار جزو شاخص ‌سازان بودند نیز عرضه زیادی دارند و نماد وبصادر نیز دیروز به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شده است.

گفتنی است مهرداد رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با پیش‌بینی وضعیت امروز گفته بود: بازار سهام فردا دوباره روندی منفی خواهد داشت اما امیدواریم فردا مانند اواخر بازار سهام امروز صف‌های فروش جمع شوند و بازار کمی از قفل بودن خارج شود.

بیشتر بخوانید؛
افت ۱/۵ میلیون تومانی ارزش سهام عدالت در دو روز
زنگنه افزایش قیمت گازوییل را تکذیب کرد
قیمت بلیت پرواز تهران-استانبول ۴.۵ میلیون تومان تعیین شد
عقب‌نشینی شاخص بورس در آخرین روز تابستان

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 19 =

پراپ تریدینگ

کمان