صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۵۳
کد خبر : 9186

اولین تحرکات آخرین روز هفته

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش گشایش بازار امروز تقاضا در اکثر نمادها در حال افزایش است و به نظر می‌رسد روند بازار امروز ادامه روند بازار دیروز باشد. براساس گزارش تجارت‌نیوز، پیش‌بینی می‌شود به دلیل نوسان قیمت دلار و اصلاح کم نمادهای ارز محور، این نمادها فعلا رشد چندانی نداشته باشند

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش گشایش بازار امروز تقاضا در اکثر نمادها در حال افزایش است و به نظر می‌رسد روند بازار امروز ادامه روند بازار دیروز باشد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، پیش‌بینی می‌شود به دلیل نوسان قیمت دلار و اصلاح کم نمادهای ارز محور، این نمادها فعلا رشد چندانی نداشته باشند اما نمادهای کوچک بازار که اصلاح قیمتی خوبی کردند پتانسیل رشد زیاد دارند.

نمادهای خودرویی و بانکی همچنان تقاضای زیادی دارند و در مرحله پیش‌گشایش امروز در بازار بورس نمادهای خودرو، سفارس، سیتا و وبملت و در بازار فرابورس وسپهر، کرمان، دی و ذوب مورد توجه هستند.

گفتنی است مهدی رضایتی کارشناس بازار سرمایه در خصوص پیش ‌بینی در خصوص وضعیت بورس امروز، چنین عنوان کرده بود: به نظرم بازار فردا مثبت است و رشد سهم‌های کوچک از سهم‌های بنیادین بهتر است. اما بازار در جالت کلی همچنان درگیر نوسان است. این نوسان به این معنا نیست که روند بازار نزولی باشد بازار در یک محدوده مشخص روند نزولی و صعودی دارد. این محتمل‌ترین پیش‌بینی برای بازار سهام است.

بیشتر بخوانید؛
پیش‌بینی بازار سهام در پاییز

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان