صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
کد خبر : 55355

یک کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد؛

ایجاد رقابت بیشتر؛ اهرم قدرت نمایشگاه صنعت مالی

ایجاد رقابت بیشتر؛ اهرم قدرت نمایشگاه صنعت مالی
حسن حسین نیا کارشناس بازار سرمایه ایجاد رقابت بیشتر و فراهم کردن شرایط جهت ارائه به عموم را اهرم قدرت نمایشگاه صنعت مالی دانست.

به گزارش شهر بورس، حسن حسین نیا درخصوص نمایشگاه صنعت مالی اظهار داشت: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، بزرگترین نمایشگاه حوزه دستاورد‌های مالی محسوب می‌شود که صنایع مختلف درگیر در بازار سرمایه در آن حضور پر رنگی پیدا می‌کنند و عملا مورد توجه مخاطبین سهامدار قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این نمایشگاه صنایع مختلف حوزه مالی اعم از کارگزاری‌ها، شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه، نهاد‌های مالی همچون تامین سرمایه و فین تک‌ها و دانش بنیان‌های حوزه مالی به ارائه دستاورد‌های خود و اغلب رونمایی از خدمات و محصولات جدید می‌پردازند و با ارائه گزارشی از موفقیت‌ها و دستاورد‌های خود به امکان سنجی شرایط برای جذب مخاطبین و بازار هدف خود اولویت می‌دهند.


بیشتر بخوانید: افزایش تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه صنعت مالی


این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: رقابت سنگین در حوزه ارائه خدمات مالی در بازار سرمایه جهت کسب سهم از بازار بیشتر به ویژه بین رقبای داخل صنعت کارگزاری و فین تک‌ها عاملی شده تا صنعت کارگزاری و شرکت‌های IT با همه توان خود به این نمایشگاه قدم بگذارند و از ظرفیت‌های خود اعم از امتیاز‌ها و باشگاه مشتریان تا تحلیل و آموزش و خدمات نوین و …، رونمایی کنند که می‌توان به این نکته به عنوان اهرم قدرت نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برای ایجاد رقابت بیشتر و فراهم کردن شرایط جهت ارائه به عموم اشاره کرد.

حسن نیا خاطرنشان کرد: از سوی دیگر حضور اهالی بازار سرمایه اعم از مشتریان و کارشناسان بازار سرمایه در این نمایشگاه فرصتی برای انتقال نکته نظرات و ارزیابی اولویت‌های اصلی مخاطبین بازار‌های مالی را فراهم می‌سازد. ناگفته نماند اولویت‌های یاد شده، سنگ بنای تلاش صنعت مالی برای ارائه خدمات جدید در مقاطع آینده خواهد بود و پویایی صنعت را در سال‌های آتی تضمین خواهد کرد.

وی در پایان گفت: بی شک احساس ضرورت ارائه خدمات متمایز و به روز، ماورای تخفیف‌های مرسوم کارمزدی، عامل بنیان گذاری سبدی از خدمات جدید متناسب با ذائقه مشتریان و اهمیت نمایشگاه یاد شده است.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان